/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
internet explore
Fra : popo
Vist : 539 gange
100 point
Dato : 06-10-06 13:55

Når jeg klikker på det blå E starter det lige op får så at lukke ned igen ??? Har så prøvet at instalere Mozilla Firefox der er ingen problemer,er der nogen som har været ude for det?? Vil helst have IE tilbage for Mozilla vil ikke logge på netbank

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-10-06 16:18

måske det er genvejen der driller prøv at lave en ny eller start explorer op inde fra Alle programmer

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-10-06 19:23

Citat
Vil helst have IE tilbage for Mozilla vil ikke logge på netbank
... jamen du har vel ikke slettet den ???

prøv at gå i start - angiv programadgang og standarder - og sæt IE til at være din standard browser.

(er du utryg ved mozilla så slet den )

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-10-06 21:04

Prøv Internet Explorer Release Candidate 1:

http://www.microsoft.com/windows/ie/downloads/default.mspx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-10-06 21:07

Ps. IE 7'eren er altså endnu kun på engelsk, men lur mig om ikke der foreligger en 'Final Version' på dansk inden nytår.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-10-06 21:09

molo - det er for tidligt - dooooooh

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-10-06 02:11

Jeg ville prøve at trykke på Start > Angiv Programstandard og Standarder > Sæt prik i brugerdefineret og rul ned ude tilhøjre pg vælg IE som standardbrowser!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-10-06 09:19

tedd.... hvad synes du lige der står Dato : 06-10-06 19:23 ??

problemet er at der vist skal mere til hvis IE driller og lukker ned som beskrevet .

popo har du afinstalleret Mozilla Firefox ?????

Kommentar
Fra : popo

Dato : 07-10-06 10:11

nej jeg har ikke afinstaleret mozilla, den bruger jeg nu som browser.Jeg har hentet IE 7, og instaleret den, og den blev sat som standard, men det hjælper ikke.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-10-06 10:27

jeg tror det klogeste du kan gøre nu er at køre en repair og få orden i rodet

kig her under punkt 4

http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no4

du taber ikke dine data

Kommentar
Fra : popo

Dato : 07-10-06 10:44

Jeg kan lige tilføje, at hvis jeg starter op i safe mode virker det

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 08-10-06 07:58

En oprydning lyder som en god idé

..så INDEN du laver en Repair, som jo kræver at du derefter skal indlæse alle opdateringer og evt. 3. parts drivere, ville de måske være en ide at gøre følgende:

1.) Start->Programmer->Tilbehør->Systemværktøjer->Diskoprydning.

Sæt flueben ved alle punkter (..husk at scrolle ned i den fremkomne liste!) i fanen 'Diskoprydning'.

2.) Hent og installer dette reg.cleaner program: http://www.tweaknow.com/RegCleaner.html

Ps. Brug den gratis version: http://www.tweaknow.com/download/RegCleaner.exe
Slet KUN hvad der er mærket som : Safe to delete (..ved at klikke på 'view details' og så klikke på øverste menu: [Delete] i det nye vindue.) ..når du har scannet med programmet.
Luk ..og Genstart Windows.

Tit er det 'kuk' i registreringsdatabasen, når genveje til programmer opfører sig 'fjollet'

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : popo

Dato : 11-10-06 16:35

Tak for svaret molokyle.Jeg har fomateret så nu kører det igen men jeg kan bare ikke sætte secure til medium