/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Gulpladebiler
Fra : Kortoververden
Vist : 594 gange
100 point
Dato : 06-10-06 09:09

www.bilbasen.dk kan man lave søgning på nybilspriser udfra forskellige søgekriterier, findes der et lignende sted med oplysning om gulplade biler?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-10-06 09:32

Du kan da bare søge på "varevogn" med eller uden moms

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 06-10-06 09:43

Ikke på nypris

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-10-06 09:54

Nej

Der skal du ind på de forskellige mærkers hjemmesider - der er prisliste på alle modeller.

Det er jo MEGET forskelligt hvordan de forskellige firmaer vil have deres biler bygget op - og derfor også forskellige priser....

Gulpladefænomenet eksisterer jo KUN i Danmark - reelt er det jo samme bil som stationcar.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 06-10-06 09:57

Og netop derfor søger jeg et samlet opslag

Jeg skal anskaffe mig en gulpladebil, men at skulle sidde og søge ale producenterne igennem er en temmelig stor opgave, som også nemt gør at man overser en del

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 06-10-06 10:01

ps.

Det er jo ikke nødvendigvis en stationcar, da en del biler KUN laves som gulpladebiler

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-10-06 10:06

Det findes IKKE.

Du er nødt til at kigge på mærkets hjemmeside

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 06-10-06 10:14

Temmelig hård melding Refi.

Jeg er sikker på du kender nettet temmelig godt, men at du så kategorisk kan sige at noget IKKE findes, det er sgu alligevel imponerende, jeg tror nu lige jeg lader tråden være åben lidt endnu

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-10-06 10:21

Det var måske ikke lige det du ønskede at høre