/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Brok indleveres - ingen vrøvl
Fra : disken
Vist : 428 gange
10 point
Dato : 05-10-06 22:52

2 STORE SPØRGSMÅL, DER ÆDER MIN HJERNE, eller hvad den ellers kaldes_
af andre herinde, der ikke har BLAKKET MIG, e.c

Hvorfor er mennesker herinde så SKIDE,- et eller andet, og ikke svarer på spørgsmål/ eller Pm´er.
Det kan SGU give mig sure SKO.
Om de har fundet deres problem eller EJ, syntes de burde gøre, det af ren høflighed,
selvom der langt mellem den.

Andet spørgsmål er, hvordan i alverden, kan en Licens Betalt tv kanal/ DR/ TV2, tillade sig at man skal ringe ind til deres programmer,!!
Og i enkelte tilfælde, kan du ikke ringe, men smide en skide SMS /der koster .- , bare for at deltage.

Kan huske, man skulle ringe og stemme på en HANDYMANN, på en kanal, og melde sig til en Rumrejse på en anden kanal, MEN F------- OM JEG HAR SET NOGET AF DET.
Selvom man ringer til de såkaldte SELSKABER, kommer der bare denne,
DET ER OP TIL ANNONCØREN AT AFGØRE, troede ikke DR var underlagt_ DISSE SÆRREGLER.
Kan ikke selv få mine SMS´er- penge igen, men KAN DET PASSE.

Hvert bedste svar, får point i morgen.
Dagens bedste møjsvar får dette svar´s point.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-10-06 23:33

Hvad er det du har så ondt i røven af

Du kan da bare lade være med at deltage i konkurrencerne....

Det er da ikke nogen tvang....

Og hvad angår "os" kandubrugere:

Skriv dog så det er til at forstå hvad du mener........

Det der "skriv som du snakker sprog" er ikke altid lige let at forstå......

Annuller spørgsmålet
Fra : disken

Dato : 06-10-06 01:10

Selvtak.........håber aldrig, jeg bliver en kendt bruger, og stiller et ````???
TAK REFI