/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
45 topstykke
Fra : pepZ
Vist : 969 gange
20 point
Dato : 30-12-02 18:02

Hvis jeg sætter et 45 topstykke på min PGO Hot50, hvor meget benzin kommer den så til at sluge i forhold til, hvad den normalt sluger??

Kommentar
Fra : decision

Dato : 30-12-02 19:31

den kommer ikk til at sluge sindsygt meget. men du skal regne med at du kommer til at køre 10-15 KM mindre på hver tank...!

Kommentar
Fra : pepZ

Dato : 30-12-02 19:31

Samtidig ville jeg godt vide, hvor hurtigt den så kommer til at køre. Det kunne være najs at vide;D

Accepteret svar
Fra : Japse

Modtaget 20 point
Dato : 31-12-02 14:00

Den kører ca: 10km/t mere hvis du har lukket blindrørret af også. Jeg ville købe et tuntopstykke fra Mallossi i stedet, det giver bundtræk og hele vejen op det gør 45 topstykket ikke.
Mvh.
Japse.

Godkendelse af svar
Fra : pepZ

Dato : 04-01-03 18:40

Thx men jeg tror jeg piller lidt ved cylinderen:D