/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Firkantet vandfad af plast
Fra : e.c
Vist : 1610 gange
100 point
Dato : 05-10-06 09:15

Ja det lyder enkelt, men jeg kan faktisk ikke finde sådan et nogen steder.
Det bruges til at sætte ned i køkkenvasken, og skulle derfor gerne passe i målet.
Jeg har et som passer men det er gået i stykker.
Mål på plastikvandfadet er 34cm X 35cm og ca. 13½cm højt med afrundede hjørner i "blød plast"
Eyvind.

Kommentar
Fra : hellegudme

Dato : 05-10-06 09:25

Her i sommer købte jeg et i Bauhaus. Jeg tror egentlig det nogenlunde har de mål, du nævner.
Det var godt nok et Bauhaus i Remagen i Tyskland, men det kan da være, at du kan finde et, hvis du ellers bor i nærheden af et Bauhaus.
Held og lykke med jagten

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-10-06 09:40

Tak men jeg har ledt hos Bauhaus, men det kan jo dukke op igen.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 05-10-06 10:06
Godkendelse af svar
Fra : e.c

Dato : 05-10-06 10:18

Tak for svaret refi.
Den balje ligner meget den jeg skal bruge. Og den ser også blød ud.
Du ved - bløde mænd skal have bløde baljer når vi vasker op.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-10-06 10:47

Jo jo - og så er den sikkert stødsikker

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-10-06 10:51

Så smadres der ikke så mange glas.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-10-06 10:57

Kender problemet fra vores champagneglas.

De er for dyre til at gå i opvaskemaskinen og for lange til at gå i vaskefadet i vasken ????

Det kunne være man skulle investere i sådan et firkantet kar

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-10-06 13:23

Vi har altså ingen opvaskemaskine.

Hvis vi havde champagneglas ville de bare komme i fedtefadet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-10-06 13:32

Troede det var dig der var opvaskemaskinen

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-10-06 21:22

Jeg er normalt den der tørrer af og stiller på plads.....................efter nøje anvisning.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-10-06 21:52

Jaaaaa

Et ægteskab er en evighedsskole - man tror man kan det hele, men bliver hurtigt belært om noget andet