/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Skifte e-mail i MSN
Fra : nicolehh
Vist : 448 gange
400 point
Dato : 05-10-06 09:05

Jeg har et kæmpe problem, håber selvfølgelig der sidder et par kloge hoveder herinde, som der jo plejer.

Jeg kan ikke finde ud af at ændre min e-mail i MSN.

Har fået ny e-mail og den skal jeg selvfølgelig også have ændret i MSN, men hvordan??

Jeg venter spændt på svar...

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-10-06 09:21

Hele din adgang til MSN / hotmail osv. bruger din mailadresse.
Så ny mail = ny msn = altså logge på med den nye adresse.
Har du autopålogning så log af og så log på med den nye.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-10-06 09:26

Det skulle være ret nemt - gå ind på: MSN Account Services. Du skal logge ind selvfølgelig, men når du har gjort det vil du være i stand til at ændre/slette/tilføje i alt angående din konto - herunder også til din nye e-mail adresse...

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 05-10-06 09:34

hvor finder jeg MSN Account Services ??

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-10-06 09:44

- åbn din MSN explorer, gå i Hjælp & indstilliger...

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-10-06 09:46

- der mangler et n - værsgo...

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 410 point
Dato : 05-10-06 09:46
Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 05-10-06 09:48

øh, ved ikke om det betyder noget, men bruger Windows live messenger

Og når jeg går ind i hjælp der kan jeg ikke komme til indstillinger...

Men hvis jeg går ind i indstillinger via funktioner kan jeg ikke ændre min e-mail, så vidt jeg kan se...

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 05-10-06 09:52

Har lige prøvet linket til hardware online, men de har jo ikke løst problemet helt, kan stadig ikke finde stedet hvor jeg ændrer min e-mail

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-10-06 09:53
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-10-06 10:01

Jeg har da endnu ikke set hvordan man ændrer sin E-mail i MSN.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-10-06 10:12
Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 05-10-06 10:22

Og der kan jeg heller ikke ændre min e-mail, knu den alternative og det er ikke den jeg skal ændre.

Men ud over det har jeg fået løst det meste af mit problem via det første link du lagde, så jeg lukker og takker for hjælpen.

Godkendelse af svar
Fra : nicolehh

Dato : 05-10-06 10:23

Tak for svaret Nordsted1.

Fik ikke løst problemet med at ændre e-mail adr. men fik da hjælp til at få tngene til at fungere som jeg vil have det... Tak

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-10-06 10:28

nicolehh.... jeg siger selvfølgelig tak for accepten af mit svar men når du ikke fik løst dit oprindelige spørgsmål, så har du nok lukket det for hurtigt, eller gør som e.c. siger, opret en ny msn

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-10-06 10:32

Ja du har nok fundet ud af at få dine kontaktpersoner med over til din nye E-mail..........og det er jo det vigtigste.