/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Odense Bagte Fristelser
Fra : Palle19
Vist : 1205 gange
75 point
Dato : 04-10-06 18:33

Her er et nemt spørgsmål
Hvor kan man købe de kager som vild med dans reklamerer med hver evig eneste fredag...??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-10-06 18:40

tjah har da set vores bager/konditor har dem så der kan du vel også finde dem

linket her siger da det samme
http://www.odensemarcipan.dk/

ps... du er kommet til at stille spørgsmålet to gange - slet det der ikke er skrevet i så sparer du de point til en anden gang

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-10-06 00:11

Rema 1000 har dem, så jeg lige i dag.
Og mon ikke de fleste supermarkeder har dem.

De er jo i dybfrostafdelingen.

mvh dova

Kommentar
Fra : Palle19

Dato : 05-10-06 00:20

Jamen problemet er lidt det at vi ikke har nogen rema 1000 på bornholm, og ja jeg ved de ligger i frostafdelingen

Kommentar
Fra : lilleli

Dato : 25-10-06 08:28

hejsa - jeg har fået dem i bilka - hvor der også var smagsprøver - så mon ikke resten af dansk supermarked har dem( føtex - netto mv.)
lilleli