/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
pdf995: gammel+nyt samtidigt
Fra : jkrjk2
Vist : 664 gange
450 point
Dato : 04-10-06 18:17

Hej!
Jeg har pdf995, som jeg vælger at konverterer til pdf via "udskriv".

På det seneste er programmet begyndt på noget underligt.
Hver gang jeg vil lave en pdf fil, husker den de seneste pdf-udskrifter også, så det efterhånden bliver en fil på 10 sider, med den nyeste nederst. Det vil sige at jeg nu har 10 sider, som intet har med hinanden at gøre i en fil.

Hvordan får jeg pdf9995 tilbage "til normalen"?

Accepteret svar
Fra : annvibeke

Modtaget 450 point
Dato : 04-10-06 22:07

Hvid det var mig der havde det problem ville jeg forsøge enten med en systemgendannelse
- eller afstallere pdf995 - den er jo rimelig nem at hente igen...

mvh/ann-vibeke

Godkendelse af svar
Fra : jkrjk2

Dato : 04-10-06 22:15

Ja det var da en mulighed annvibeke.

Da jeg gik så ind i programmer for at fjerne proammet, så lige på pdfedit995. Det viste det sig at "nogen" havde hakket af i "Combined". Da jeg fjernede afmærkningen, forsvandt problemet.

Dit svar førte så til løsningen, derfor points

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 04-10-06 22:19

he he...lidt lissom at blinde høns osse finder korn...

Godt at det var SÅ nemt!

mvh/ann-vibeke