/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Grillbriketter i Odense
Fra : nollerik
Vist : 775 gange
200 point
Dato : 04-10-06 17:38

Er der nogen, der ved, hvor man kan købe ordentlige grill-briketter uden for sæsonen, som iflg. de større supermarkeder åbenbart slutter i midten af august!

Accepteret svar
Fra : jeb3

Modtaget 210 point
Dato : 04-10-06 18:32

jem og fix har dem stadig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-10-06 18:43

ret mange tankstationer har også

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 04-10-06 20:43

http://www.toolworld.dk/store.php?ctrl=150395

10kg. = 90 kr.
"Alle priser er dagspriser og kun gældende på bestillingsdagen. Ordrer under 400,00 dkk. pålægges ekspeditionsgebyr på 65,00 dkk.
De anførte priser er både opgivet inkl. moms og ekskl. moms. Priserne inkl. moms står med stort. Under denne pris står prisen ekskl. moms med lille omgivet af parenteser."

Og...det bliver jo sommer flere gang i løbet aaf det næste års tid...måske

ziggy99

Godkendelse af svar
Fra : nollerik

Dato : 05-10-06 14:11

Tak for svaret jeb3.
Jeg prøver jem & fix. Jeg købte de seneste på en tankstation, og de var ringe.