/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Spil til mobilen
Fra : Henrik7500
Vist : 516 gange
150 point
Dato : 04-10-06 14:37

Hej jeg har en hel del spil til mobilen på min computer men jeg kan ikke få dem over i mobilen er der en der lige ved hvordan man klare det ???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-10-06 14:43

Du skal bruge enten bluetooth eller et kabel, alt efter hvilken mobil du har

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 04-10-06 14:45

Det er en k800i jeg har usb kabel til den men jeg ved ikke hvor jeg skal overføre dem til

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-10-06 14:57

Jeg kender ikke din model... men har du installeret de programmer der medfølger på dvd/cd skiven?

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 04-10-06 14:58

ja der er ikke noget der kan bruges

Kommentar
Fra : MiKKael

Dato : 04-10-06 18:35
Kommentar
Fra : binepigen

Dato : 04-10-06 19:35

Ja som Mikkael siger kan du nok bruge Sony Erissons pc suite , ligger den ikke på din cd ???

På den S/E K750 jeg havde skulle jarfilerne bare ligges ind i mappen som hedder andet/others når man så klikker på dem på mobilen spørger den om man vil installere spillet i spilmappen , tror det er noget af det samme til din K800i

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 04-10-06 20:39

hvor har du spillene fra?
de købte spil lader sig sjældent kopierer, så jeg er da lidt nysgerrig..
har selv en w800i

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 04-10-06 21:05

hej jeg har prøvet at smide dem over i mappen men det virker ikke det er spil der er gratis på netted men der er nok derfor de ikke virker

Kommentar
Fra : binepigen

Dato : 04-10-06 21:37

jeg har nu fundet mange gratis spil på nettet som virkede , måske du kan bruge euploader : en side hvor du kan oploade dine jar og jad filer og derefter hente dem med telefonen
http://www.euploader.com/ aner ikke om det virker, men jeg brugte det en del da jeg havde min samsung D 600

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 04-10-06 22:57

Jeg har endnu ikke fundet gratis spil til mobilen, som var værd at spille.
Der er jo nok en grund til at de er gratis

Kommentar
Fra : jbh_denmark

Dato : 12-10-06 04:52

Man kan altid finde ulovlige kopier af spil til mobiler hvis man fx bruger DC++... er ogsaa ret sikker paa at man vil kunne finde dem som torrents... paa den maade kan man finde alt fx FIFA til mobil, helt sikkert nogle der er vaerd at spille..
men det maa man selvfolgelig ikke saa det skal man ikke gore...

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 12-10-06 17:21

hmm..vidste jeg faktisk ikke engang.. måske man skal forhører sig om det er rigtigt...hehe