/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Marty Feldman film
Fra : lowope
Vist : 519 gange
200 point
Dato : 04-10-06 11:18

Er der nogen der ved, hvor og om man overhoved kan købe Marty Feldman filmen "Hvem pukler kamelerne for" fra 1977 på DVD? Originaltitlen er "The Last Remake of Beau Geste ".
Jeg har fundet den på VHS på en amerikansk hjemmeside, men er mest interesseret i en DVD-udgave.

Kommentar
Fra : slambert

Dato : 04-10-06 11:29

Hvis du er ligeglad med undertekster, så prøv www.amazon.co.uk - ikke alene har de selv mange titler, enten nye eller brugte, de har også links videre til andre lignende hjemmesider.

Men med så gammel en film løber du selvfølgelig risikoen for, at den slet ikke er udgivet på DVD - ligesom med lp'er til cd, er det jo ikke alle videoer, der er overspillet til DVD.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-10-06 11:30

Findes tilsyneladende IKKE på DVD

http://www.imdb.com/title/tt0076297/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-10-06 11:37

Her er hvad han har deltaget i - blot et sidespring

http://www.imdb.com/name/nm0001204/