/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
mangler drivers
Fra : TPJensen
Vist : 557 gange
100 point
Dato : 03-10-06 22:35

Hejsa Jeg har lige købt en godt brugt zitech bærbar 2,4 248 mb ram osv.

men jeg har ikke nogen driver til den og da jeg kørte xp ind på ny virker det halve af den ikke og jeg aner ikke hvilken model det er da den har en del skrammer fra en koge plade der var lidt for varm fra den tidliger ejer ( spade ) håber på at der er nogen her som har nogen driver cd'er eller bare drivere de vil sende eller andet.... en lille beskrivelse af den. der er tv out på den 4 usb, dvd combo, sd-kort læser...... håber i kan hjælpe

eller måske kan man få et program der kan fortælle eller downloade de drivers der mangler

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-10-06 22:40

Prøv at hente og åbne Siw den kan fortælle dig om dine hardware og meget mere
http://www.gtopala.com/

Kommentar
Fra : peque

Dato : 03-10-06 22:41

Tja prøv driverguide.com der er de fleste drivere i en database - Men der skal man vide lidt om det - men der er samtidigt en gratis driverscanner der kan fortælle dig hvad de forskellige enheder hedder således at du har en mulighed for at finde de rigtige drivere

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-10-06 23:47

Hej BjarneD - SIW 1.63 er det noget der kan det samme som Everest ???

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-10-06 00:23

Ja, Severino. På nogen områder kan den mindre, men så er der til gengæld lidt andre smarte features som for eksempel mulighed for oplistning af dine "skjulte" passwords.

Jeg har altid været glad for Everest og bruger den, men det smarte ved Siw er, at den ikke skal installeres, det tager lige lidt tid når den indlæser data hver gang man vil se et nyt objekt.

Den er nemmere end Everest, at håndtere i en situation hvor man hurtigt vil have overblik over hvilken hardware man har, men ikk ebedre bare anderledes at bruge og bortset fra password lisen har den en smart funktion (Eureka) der er en password revealer, som virker på min W2K og som er nyttig hvis man skal lave lidt backup.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-10-06 13:46

Det kunne være man skulle kyle den ind på sin U3 Data Traveler.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 04-10-06 19:30

inde på http://members.driverguide.com/index.php?action=wizard_step_1 kan du hente en driverguide som skal installeres og den kan ligesom de andre programmer fortælle dig hvad for enheder du har i.