/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
IBM thinkpad x20
Fra : donbamse
Vist : 474 gange
100 point
Dato : 30-12-02 14:02

min skærm er i stykker,er der nogle der ved hvor jeg ka købe en brugt der virker?
x20 er en bærebar

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 110 point
Dato : 30-12-02 14:27

Hmm eneste mulighed er vel qxl eller den blå avis ?

Ellers kan du jo også kigge i de danske nyhedsgrupper.... en webadgang til den finder du på www.dejanews.com

Umiddelbart er der ikke nogen, som sælger en brugt skærm, da den jo sidder på den fatsmonteret på den bærbare. Men ellers kig på ovennævnte sider :

www.qxl.com
www.dba.dk

Kommentar
Fra : donbamse

Dato : 30-12-02 14:56

hej zonker jeg har prøvet dba
kikker lige på de ander sider
tak

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 30-12-02 15:28

Lad mig lige vide hvis du ellers mangler hjælp....Sidst eudvej er hvis du kender en som har en ældre Thinkpad, hvor du kan hugge skærmen fra og så skal du bare finde/kende en som kan samle den for dig, med mindre du kan det selv ?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 31-12-02 22:35

Kender du www.laptops.dk ?? prøv at skrive til ham, måske ved han noget.

"donbamse" <donbamse.news@kandu.dk> wrote in message
news:%sXP9.18864$Hl6.2043577@news010.worldonline.dk...
> min skærm er i stykker,er der nogle der ved hvor jeg ka købe en brugt
> der virker?
> x20 er en bærebar
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Thugzda

Dato : 19-12-03 23:12

Hej...måske du skule prøve parkalle 292 brøndby 2505 ...der er ibm service center ;) så kan jeg lave den hvis den er under garanti ;) .... hvis du er interesseret så kan jeg finde ud af hvad skærmen koster.
Du kan også går ind på vores hp www.ibm.dk og se om den er i garanti.
Mhv. IBM tekniker ;)

Kommentar
Fra : donbamse

Dato : 20-12-03 07:29

hej thugzda
jeg har fået en ny af mit firma
ibm vil ikke lave den på garanti
men jeg har stadig den gl hvis der nogen der har en skerm

mvh donbamse