/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
netkøb af hæk?
Fra : yesboss
Vist : 880 gange
50 point
Dato : 03-10-06 20:00

Er der nogen der har erfaring med køb af hækplanter over nettet? I så fald hvilke?

yesboss

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-10-06 21:21

Jeg har igennem årene handlet meget her

http://www.bakker.dk/Customer/Article.aspx?article=aboutBakker

Alle planter uden undtagelse har overlevet

Accepteret svar
Fra : erling-55

Modtaget 25 point
Dato : 31-10-06 21:14

Jeg vil nok betænke mig lidt, før jeg køber hækplanter på nettet. (Bøg, formoder jeg.)
Bauhaus og Bilka kommer med tilbud på hækplanter om kort tid Der kan du selv se på planterne, og hvis der er et par stykker der går ud, får du uden problemer nye planter. Ja, du kan sågar købe det i en planteskole. Selv om jeg er gartner, har jeg ingen økonomiske interesser i sagen.

Jeg mener, at nettet er bedst til blomsterknolde og frø, hvis man ikke hente det i de rigtige omgivelser. Men det kulørte, glitpapapir med de gyldne løfter er tillokkende. Og det er med det, som med et sæt skræddersyet tøj. DET KAN VÆRE, AT DET PASSER!

Venlig hilsen
Erling.

Godkendelse af svar
Fra : yesboss

Dato : 08-11-06 22:45

Tak for svaret erling-55.