/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
e.c
Fra : ans
Vist : 695 gange
500 point
Dato : 03-10-06 18:47

Det er helt fint at være BL, ingen mails efter BL.

Det er et svar til e.c i denne tråd http://www.kandu.dk/spg94543.aspx

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-10-06 19:04

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 03-10-06 19:05

Hehe, Ans, du ER en garvet kandu-rotte

Kommentar
Fra : disken

Dato : 03-10-06 19:24

Troede slet ikke kandu sendte mails, i dag, har ikke modtaget en eneste.
Men skægt mok, at komme ind på et spørgsmål, man gerne LIGE ville
kommentere på **engang mere** og se, du er UDELUKKET FRA DENNES, SPØRGSMÅL.

Håber da, vedkommende ophæver dette IGEN. ELLER´s

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-10-06 19:29

Ja det er en underlig fornemmelse............ligesom når man smækker sig ude.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 03-10-06 19:32

Hææææææj
Nu virkede min mail sgu.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-10-06 19:32

e.c

Det laveste antal point jeg forhøje med i denne tråd, hvad er det?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-10-06 19:34

disken

Har du kun deltaget i e.c's BL-tråd

Kommentar
Fra : disken

Dato : 03-10-06 19:35

Uhyggeligt, hvorfor andre så ikke gider at svare.
Man skulle jo.- tro at man gjorde dem en MEGET lille tjeneste, bare ved at svare på deres spørgsmål, men bare en lille kommentar, var da at foretrække, frem for tavshed.

Side bemærkning

Kommentar
Fra : disken

Dato : 03-10-06 19:36

NEJ

Desværre

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-10-06 19:36

Det laveste antal point jeg forhøje med i denne tråd, hvad er det?

Der skulle stå: " Det laveste antal point jeg kan forhøje med i denne tråd, hvad er det? "

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-10-06 19:40

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-10-06 19:44

Hvor ved du det fra

Har du ladet det komme an på en prøve

Kommentar
Fra : disken

Dato : 03-10-06 19:52

Uden at lave BALLADE, men 10 points, for så megen RAVAGE.
Skal lige huske, at man også må lave SKÆG/ ballade herinde.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-10-06 19:56

e.c, du har følgende muligheder
Forøg point
Det er muligt at hæve pointantallet for dette spørgsmål. Du kan maximalt hæve det med 388 point.
(Pointene skal være et nummer imellem 10-388) - viser sig efter forsøg med et point.
[ 1 ] [ forøg point ]

disken > smalltalk er til alt muligt, også kritik.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-10-06 20:16

[CITAT]Nu fandt jeg ud af hvordan, man kan fjerne en BL i en enkelt tråd [/CITA]
Hvordan.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-10-06 20:33

Det må du da selv kunne finde ud af med alle de røde krydser

Så fandt jeg ud af noget mere, man kan acceptere et svar til en bruger, der er blacklistet, eller er brugeren nu også det

Ja ja e.c eller fandt du selv ud af at fjerne BL før du accepterede.

Til gengæld kan du ikke tjene point på de brugere, du har BL, det vil ikke være muligt at købe sig til svaret ej heller komme med kommentarer.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-10-06 20:46

Jeg har klaret den.

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 500 point
Dato : 03-10-06 20:50

Man kan godt ophæve en blacklistning i sine tråde

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-10-06 20:56

e.c

Hvad er det så lige du har klaret, jeg er da stadig BL i din tråd.

Det var måske kun de udvalgte, du ville tjene point på så fred være med dem

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-10-06 21:03

Alle er ved at blive slette fra listen, men det tager lidt for hver enkelt, og du er næstsidst.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-10-06 21:13

Citat
creamygirl

Dato : 03-10-06 20:50

--------------------------------------------------------------------------------
Man kan godt ophæve en blacklistning i sine tråde

Det har du ret i.

e.c

Det var du længe om at finde ud af

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-10-06 21:24

I stedet for Blackliste funktionen kunne jeg godt tænke mig en "låse fast" funktion..

Jeg kan godt se fordelen ved at fange en lille flok i en af sine tråde - og så låse
dem fast i tråden. Så kunne de sidde og kukke og øffe i den ene tråd, og man var fri for at "høre" på dem alle andre steder LOOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-10-06 21:31

LOOOOOL LOOOOOL

Men den funktion tror jeg ikke kommer med mindre det er ......................................... der skulle få muligheden for at bestemme.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-10-06 22:53

Jeg ved ikke lige hvad der er galt, men ville forøge point, det kan slet ikke lade sig gøre.

Ville have forøget for derefter at lukke spørgsmålet/tråden.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-10-06 22:57

Så var det bare en "aprilsnar" LOOOL

Nu lykkedes det da at forhøje point.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-10-06 08:47

Jag syens at alle skulle være blacklistet til at starte med,
Så kan man bare hvidliste dem der ligsom er go'e nok
Der ville næsten heller ikke være brug for en genblacklist knap.

Creamy, jeg har en ide til en knap til din 'låse fast',
sådan en sød lille fodlænke ,der kunne sidde tæt ved brugerbilledet,
med en lænke op til spørgsmålsstilleren ....

Ja og så noget fangekælderlook som baggrundsbillede

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-10-06 11:58

Hvordan kan man så hvidliste dem når de ikke må sige noget. Så aner man jo ikke at de er der.
Og ingen svarer på de stillede spørgsmål.
Men der er en løsning..............man skal bare kunne give point til sig selv.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-10-06 13:45

E.C det er jo det der er så , øh genialt

men jeg vil stadig ha fangekælderlook i baggrunden,
Og måske lidt mild death metal kæderaslebaggrundsmusik,
krydret med et stilfærdigt løvebrøl i ny og næ

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-10-06 13:48

Og et billede af Madonna.....................uden lyd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-10-06 20:21

Ja ja, e.c blev ensom i sin egen tråd efter at have blacklistet de deltagende brugere og ikke kunne finde ud af at ophæve blacklistningen, men intet problem i at lukke spørgsmålet til en bruger, der var blacklistet

Det er på tide at lukke dette spørgsmål, så det vil jeg gøre

Jeg accepterer svaret fra creamygirl, da hun ikke var blandt de blacklistede i e.c's tråd

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 06-10-06 20:23

Tak for svaret creamygirl.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-10-06 20:35

Det med antal point var ikke lige det, jeg havde forestillet mig, men et eller andet gik galt

Noget gik galt. Ovenstående tekst er kopieret, men det var ikke muligt at sende den.

Prøver en gang mere.

Kommentar
Fra : e.c