/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Til Nakita
Fra : jkrjk2
Vist : 417 gange
100 point
Dato : 30-12-02 11:51

Mail mig.
Jeg har flere baggrundsoplysninger om "Støttrup"

Du finder min mailadresse ved at klikke på mit navn.

Hilsen Jeannie Kristensen

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 30-12-02 15:01

Måske fordi det er personoplysninger der ikke skal ud i en videre kreds

Accepteret svar
Fra : Nakita

Modtaget 100 point
Dato : 08-01-03 19:03

Hej Jeannie

Sophus Støttrup staver altså sit navn med ph og han er født i Viborg Sortebrødre=Søndre sogn den 22. maj 1856.

Hilsen Nakita

Godkendelse af svar
Fra : jkrjk2

Dato : 08-01-03 20:04

Tak for dit fodarbejde.

Hilsen Jeannie

Kommentar
Fra : zaslo94

Dato : 18-03-03 08:20

Hei kan noen hjelpe meg anngående mine aner på mors side Min mormor født Karen Eriksen født i Ørsbjerg på Fyn hun var født den 05-12-1891 hun blev gift med Mads Christian Hansen de fik 10 barn i sammen hennes mann var stor gårdeier grunnen til at jeg spør er at jeg nu har fået en del opplysninger på min morfars side men jeg vil vere takknemlig hvis noen kunne hjelpe meg.Ps jeg tror hun døde i 1941 Grunnet alvorlig sykdom.
MVH Inger- L B.Harring