/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
pris på campingvogn
Fra : 1133
Vist : 1482 gange
200 point
Dato : 03-10-06 16:46

hej
vi påtænker at sælge vores vogn
det er en eifelland-holiday 440 tf
der er:
dobbelt seng
blæser varme truma
varmt vand
årg.1999
fastligger
penta fortelt lidt defekt
gulvtæppe
alt bestik
møbler
ekstra køleskab 1 år gl.
magasin telt
m.m.
er der nogen der kender pris

Accepteret svar
Fra : Bjerge

Modtaget 210 point
Dato : 03-10-06 16:52

Prøv at gå ind på www.campingvogne.dk . Der står jeres model til 64.800,- Det kan i måske bruge som udgangspunkt.

Held og lykke'

Michael Niemann

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 03-10-06 16:54

prisen vil ligge på ca. 75.tusinde

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-10-06 17:16

Da vi ville købe ny vogn for to år siden ringede vi rundt til div. forhandlere, flere af dem gik frem
efter den faste pris på nettet, men da vi havde lavet flere forbedringer på vognen syntes vi det var ærgeligt, at nogle forhandlere ikke engang ville se på den, f.eks i Roskilde, vi fortsatte med at ringe
rundt, og da vi fandt en forhandler i Svendborg som uden at se vognen tilbød 20.000 kr mere end
listeprisen slog vi til

Det kan blive sværere at få den solgt, når der ikke indgår købet af en ny, især på denne årstid, hvor de nye vogne er kommet frem, men kan i ikke få den solgt privat, fandt vi ud af ved en anden lejlighed, at en forhandler i Holbæk, var den der gav mest for en brugt uden køb af ny

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 03-10-06 17:20

vi har hele vinteren for os
og har ikke bestemt os endnu 100%
da det er en dejlig vogn
men vi vil ikke have en igen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-10-06 17:24

1133... I får nok mest for vognen ved at sælge privat, men som sagt, lykkedes det ikke og i får besluttet at i vil sælge, så er forhandleren i Holbæk den der gav mest for vores bekendtes vogn,

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 03-10-06 17:57

jeps er ikke i tvivl
men bor i vensyssel der er lidt langt
men regner med måske at sælge den i kommisin ved en forhandler
det var også for at få en pris da jeg ikke ved så meget om
hvor meget en camp. taber i værdi
vi gav 98900,- incl fortelt i 99

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-10-06 18:03

For et stykke tid siden, muligvis et år, var der en artikel i DCU bladet, vedr. en campingvognsejer, der havde sat sin campingvogn hos en forhandler, også i kommision, ejeren gik konkurs, og ejeren af campingvognen mistede den, prøv om du kan finde artiklen, mere så du ikke risikerer noget.. der stod en fremgangsmåde for at undgå noget lign.

En campingvogn holder prisen væsentligt bedre end en bil - heldigvis -

Godkendelse af svar
Fra : 1133

Dato : 12-10-06 17:20

Tak for svaret Bjerge.
der kommer nok ikke flere indlæg
der for lukker jeg nu
hvem der skulle vinde i lodtrækningen var dig