/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Win2003 RADIUS Server
Fra : z1terapi
Vist : 477 gange
50 point
Dato : 02-10-06 23:52

Hej
Jeg er ved at forsøge at sætte en RADIUS server op på en Win2K3. Jeg har lavet portforward i routeren på de porte som radius bruger, men jeg kan ikke få kontakt til domænet med en trådløs klient. Er der en der har en guide til at sætte en radiusserver op med EAP protokollen, eller en ide til hvad der er problemet? Jeg har sat radiusserveren til at være DHCPserver.
mvh Thomas

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-10-06 08:31

Jeg kender ikke den server - men her er en idé:
Din router sidder som DHCP og forvarder til din server som så har sit eget netværk (DHCP) men din wireless snakker jo med routeren som sikkert har indbygget accesspoint. Og derfor når den ikke hen til serveren.
Det meste er rent gætteværk.
Eyvind.