/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
player
Fra : hpapp
Vist : 388 gange
200 point
Dato : 02-10-06 20:40

hvordan afinstaleres mediaplayer beta 11versionen fra windows xp og så vesionen 10 til at køre igen
hp

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-10-06 22:09

højreklik på genvejen - egenskaber - find placering - slet filerne - hent så den version du ønsker at køre

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 200 point
Dato : 02-10-06 22:11

sorry - glemte at lægge linket - her er det:
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/player/10/default.aspx

hvis du bliver spurgt om at overskrive de rester der evt ligger så gør du bare det

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 03-10-06 07:53

Hej , den metode skulle jeg bare have kendt, da jeg ville slette betaversionen 11, jeg slettede den på normal vis, downloade nr 10, fik svaret, at jeg havde en nyere version installeret da jeg ville lægge den ind. Det hele endte med, at jeg formaterede C: drevet, så først kunne jeg installere nr. 10.. Jeg fik næsten det indtryk, at Microsoft med djævlens vold og magt ville have mig til at beholde den.

Det var surt, der var hele 57 opdateringer efter sp..2, og der kommer stadig flere.

MVH
tadeo

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-10-06 11:20

tadeo - det var på den måde jeg fandt ud af blot at slette filerne - var da i tvivl men blev glædelig overrasket

Godkendelse af svar
Fra : hpapp

Dato : 03-10-06 12:34

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-10-06 13:54

velbekomme