/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Vinder af månedens dims
Fra : e.c
Vist : 623 gange
100 point
Dato : 02-10-06 19:07

paperboy >>>>>>>> VINDER af månedens dims.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 02-10-06 19:37

herfra også - en hel dag forsent - men håber dimsen bekommer vel alligevel :)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-10-06 20:01

Paperboy

mvh dova

Kommentar
Fra : iah

Dato : 02-10-06 20:02

TELØKKE

Hva' var'et du vandt?

iah

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-10-06 20:05

iah - ved du ikke engang det...............det er månedens dims.

Ps. jeg kan heller ikke huske det.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-10-06 20:39

med øh øh øh dimsen...

Moster

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 02-10-06 21:57

måske er det lige meget, hvilken dims det er. jeg venter stadig på min, som jeg vandt? i april.
krydser fingre for, at du er mere heldig end jeg.
...åse

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 03-10-06 09:19

Man kan jo overveje at foreslå Kandu at gå bort fra dette mærkelige pointsystem.

Hvad skal det gøre godt for ???

Og hvem har egentlig brug for en dims ??? - Som på toppen af det hele måske ikke dukker op !!!

Med morgensur (demonstrationer m.m.m.) hilsen

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-10-06 09:22

Tja - brokke44..........................jeg har nu været glad for min HP printer som jeg vandt for nogle år siden.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 03-10-06 09:39

e.c.

Jamen, det er da helt fint. Min korte erfaring som kanduer siger mig, at du har "knoklet" for den og været koblet på kandu 24 timer i døgnet.

Så du har fortjent din HP'er.

Jeg har kun set vaffeljern og mp3 afspiller som "præmie".

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-10-06 11:14

Næ nej ikke 24 timer, men Kandu kører da i baggrunden når PC er tændt.
Jeg har nu ikke "knoklet" men betragter det nu bare som en leg..........
Og ja - de fjollede point er da lidt træls en gang i mellem.....................
men et eller andet bør der nok være, hvis "kassen" ikke skal fyldes med spam.
Eyvind.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 03-10-06 15:47

En fiktiv MP3 afspiller... Og så æren...
DET må da være nok til at redde enhver dag.
Men det er nok for tidligt at sige tillykke med dimsen... Når der er et halvt års forsinkelse på.

Jeg kunne nu godt tænke mig at vinde et fiktivt vaffeljern, så jeg kunne bage fiktive vafler til alle mine fiktive kanduvenner...
Men det kan jo være at det bliver i december... Så laver vi en fiktiv kandukomsammen med fiktive vafler og fiktiv julegløgg til..

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 03-10-06 15:47

Uuups, jeg glemte nissen:

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-10-06 15:54

Fiktiv Julegløg.................uhhmmm.
Vi følger da bare efter din vovse - den ligner lidt en gløghund i farven.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 03-10-06 17:15

Ja, hun er nem og se i den hvide julesne..

Godkendelse af svar
Fra : e.c

Dato : 06-10-06 19:22

Tak for svaret miritdk. Hov nu trykkede jeg igen forkert.
Nå men >>paperboy<< reagerer ikke - heller ikke på et privat indlæg.
Så vi må da håbe at han har skrevet den rigtige adresse, når de skal til at sende.
Eyvind.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-10-06 19:28

fejltryk kan da være af det gode - sådan af og til.

Citat
Næ nej ikke 24 timer, men Kandu kører da i baggrunden når PC er tændt.
... nemlig også her - ikke nemt at slippe helt væk

mon man kan vinde en godt spækket julekurv også ????? (og måske få den sådan hen ad sommerferien)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-10-06 19:57

En picnic kurv

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-10-06 20:17

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-10-06 20:37

Elllåår, en Weber Grill.

Jeg ventede 1 helt år på en Weber Grill picnic model, for at have skaffet en ny kunde.

Jeg havde på fornemmelsen, at de gerne ville glemme det. Så var det posten, der skulle have forputtet den...

Da jeg tilbød at lede efter den hos posten, hvis jeg fik nummeret på postkvitteringen - sendte de så grillen. Det opfattede jeg som om, de ikke havde sendt den afsted før.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 06-10-06 20:59

Jeg har altså fundet ud af noget genialt............................
Efter at jeg havde blacklistet jer og hvidlistet jer bagefter..............får jeg ingen mails om spørgsmålet...................kun at der er tilkøbt kiggeadgang.

Smart ikke..........