/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Online køb ?
Fra : csommerlarsen
Vist : 468 gange
20 point
Dato : 02-10-06 16:58

Nogen der ved om det er muligt at betale online på nettet uden et dankort?

- ved godt man kan bruge visa electron osv. men det er ikke alle hjemmesider der modtager det, og slet ikke udlandske ;).

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 02-10-06 17:20

Jeg ville nu fortrkke at handle med dankortet, det giver den strste sikkerhed. Mod at blive snydt

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 02-10-06 17:28
Kommentar
Fra : hcma

Dato : 02-10-06 17:31

du skal bare være opmærksom på at hvis du benytter bankoverførsel e.lign. kan du ikke, som med visa/dankort, fortryde købet.

Kommentar
Fra : csommerlarsen

Dato : 02-10-06 21:07

Men, hvis man skal betale med bankoverførsel kræver det vil at siden understøtter det ikke ? .

- den sidde jeg gerne vil købe et ab. os er http://www.easynews.com/ , og vil helst undlade at bruge dankort. kan man bruge bankoverførelse på deres side ? .

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 02-10-06 22:45

bankoverførsel: nej men du kan sende dem en check i usd.
men igen: laangt det sikreste er at betale med creditcard (Visa eller Mastercard, som er eneste 2 som er tilgængelige her i Danmark)

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 03-10-06 03:29

Der er mange sider der denytter sig af ewire indlandsk/udlandsk det er en konto du kan sætte
penge ind på via forskællige kananler>

http://www.ewire.dk/page.asp?keyword=forsidedk&language=da

http://www.ewire.dk/page.asp?keyword=priserprivat

http://www.ewire.dk/common/faq.asp

Hvad er ewire?

ewire er en "pung" til brug på internettet. Der skal være penge i pungen, før du kan bruge den. Man tilmelder sig, får en ewire konto, indsætter penge på kontoen via netbank eller betalingskort, og så kan man overføre penge fra kontoen til forskellige betalingsmodtagere. Dette kan man gøre på forskellig vis enten via www.ewire.dk via e-mail eller via betalingslinks på betalingsmodtagernes hjemmesider. En anden kan også sende penge til dig, selvom du ikke har en ewire konto. I så fald står pengene og venter på, at du tilmelder dig og anvender den e-mailadresse eller det telefonnummer, der er sendt penge til.
Jeg har løbet ind i ewire på rigtig mange sider hvor jeg har handlet(bruger selv Master Card)i udlandet og selvføgelig i Danmark.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 03-10-06 03:37

denytter
Brug aldrig bankoverførelser og checks,du er meget dårligt stillet juridiskt,vis du ikke får den vare du har betalt for.