/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
eksekverbare filer
Fra : faldsled
Vist : 455 gange
120 point
Dato : 02-10-06 15:07

når jeg vil åbne en genvej får jeg denne melding eksekverbare.exe og den åbner ikke.... jeg har været inde i system .... forhindring af datakørsel, men det hjælper ikke, hvad kan jeg gøre

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 02-10-06 15:15

Kan du præcisere lidt mere hvad det er du gør? Klikker du på en genvej på skrivebordet, i dit mailprogram eller hvor? Hvilket styresystem bruger du? Hvilket Antivirus program, firewall har du installeret? Er du sikker på det er en genvej du klikker på?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-10-06 15:21

H-klik på din genvej (evt. ikon med en lille pil)
vælg egenskaber........hvad står der om genvejen