/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Tweaks til counter strike
Fra : Kokamok
Vist : 737 gange
50 point
Dato : 20-08-01 18:05

Jeg har et problem, mit CS køre lidt ustabilt og lagger meget. Har fået fortalt at man kan bruge en tweak til at få bedre hastighed (stofa internet cabel modem)
men hvilken skal jeg bruge og hvordan virker den og er der måske andre muligheder ?
Hilsen Henrik Larsen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-08-01 09:20

"Kokamok" <Kokamok.news@kandu.dk> wrote in message
news:kwag7.6021$3q.216737@news010.worldonline.dk...
> Jeg har et problem, mit CS køre lidt ustabilt og lagger meget. Har fået
> fortalt at man kan bruge en tweak til at få bedre hastighed (stofa
> internet cabel modem)
> men hvilken skal jeg bruge og hvordan virker den og er der måske andre
> muligheder ?
> Hilsen Henrik Larsen

Du er i forkert gruppe.

Du skal have fat i dk.edb.internet.udbydere gruppen.

Mht. tweaks for DSL/Kabelmodem, så kig på www.dslreports.com

--
Bjarke Andersen
Wanna reply by email? Remove the spammer in address

Accepteret svar
Fra : Luctatic

Modtaget 50 point
Dato : 30-08-01 08:47

Du kan gøre forskellige ting. Hvis CS lagger meget kan det være fordi din computer er for langsom til at køre det. Dette kan bedst ses hvis du skriver "show_fps 1" (uden "") i console. Så kommer der en en lille måler op som viser hvor mange FPS du har. FPS står for Frames Per Second eller på godt dansk antal billeder din skærm viser per sekund. Dette tal skal være så højt som muligt, og alt under 20 er stort set uspilleligt mens man skal op på mindst 40 (dette tal er til diskution da alle har en mening om det) for at få fornuftigt spil.

Ligger FPS for lavt kan du gøre forskellige ting for at tune dit half-life.exe. Du kan slå opløsningen ned til 640x480, slå høje farver eller texturer på smoke-grenades ned på et mindre niveau, og kig ellers på www.tweak3d.net eller søge på "tweak" på yahoo eller lignende.

PO.

Kommentar
Fra : Luctatic

Dato : 30-08-01 08:47

Du kan gøre forskellige ting. Hvis CS lagger meget kan det være fordi din computer er for langsom til at køre det. Dette kan bedst ses hvis du skriver "show_fps 1" (uden "") i console. Så kommer der en en lille måler op som viser hvor mange FPS du har. FPS står for Frames Per Second eller på godt dansk antal billeder din skærm viser per sekund. Dette tal skal være så højt som muligt, og alt under 20 er stort set uspilleligt mens man skal op på mindst 40 (dette tal er til diskution da alle har en mening om det) for at få fornuftigt spil.

Ligger FPS for lavt kan du gøre forskellige ting for at tune dit half-life.exe. Du kan slå opløsningen ned til 640x480, slå høje farver eller texturer på smoke-grenades ned på et mindre niveau, og kig ellers på www.tweak3d.net eller søge på "tweak" på yahoo eller lignende.

PO.

Godkendelse af svar
Fra : Kokamok

Dato : 02-09-01 23:33

kanon det vil jeg prøve.....