/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
hvordan sletter jeg min profil
Fra : dlw
Vist : 758 gange
45 point
Dato : 02-10-06 10:08

Hvordan sletter jeg min profil hos kandu.dk ?

dlw

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 02-10-06 10:24

Det kan du ikke, men du kan lade være med at logge ind.

Årsagen skal vel findes i, at hvis en profil bliver slettet, så forsvinder alle indlæg fra den profil også, og så vil der opstå huller i trådene

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 55 point
Dato : 02-10-06 10:27

Du kan ikke slette din profil, men du kan redigere i din profil, så du ikke mere får mails fra kandu.
Dernæst kan du glemme alt om kandu ved at lade være med at logge dig på.

Hvis din profil blev slettet så skulle dine indlæg også slettes og det kan ikke lade sig gøre.

Ønsker du at fortsætte på kandu, så opret dig med et nyt brugernavn.

Godkendelse af svar
Fra : dlw

Dato : 02-10-06 12:01

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-10-06 12:37

Men mails det får du stadig,

Ihh de er så hjælpsomme hos kandu

Kommentar
Fra : sabroeFlip

Dato : 02-10-06 12:40

har du kontaktet.kandu.dk.
og fortalt dem, at du gerne vil slettes?

Kommentar
Fra : sabroeFlip

Dato : 02-10-06 12:40

har du kontaktet.kandu.dk.
og fortalt dem, at du gerne vil slettes?

Kommentar
Fra : sabroeFlip

Dato : 02-10-06 12:40

har du kontaktet.kandu.dk.
og fortalt dem, at du gerne vil slettes?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-10-06 13:12

Ja det er da ikke kun her at det er et KÆMPE PROBLEM !

På de forholdsvis skandinaviske ord 'slette' og 'profil' giver google over 3.8 millioner Hits !

Selfølgelig kan man ikke slette en profil, men man kan lukke den.

Tænk hvis man slettede Ozzy Osborne fra Black Sabbat, helsingborg fra landkortet,
eller Danske frihedskæmpere fra historiebøgerne

Efter at have kikket lidt i dlw's historik , så fornemmer jeg at der er 2 brugere af profilen.
En han og en hun.

Hvis det er for at 'låse' profilen , så den ikke kan bruges igen.

1. gå ind i personlige indstillinger, og ændre e-mail til mailto:service@kandu.dk

2. log ud af kandu.

3. tryk så glemt password.

Nu kan profilen ikke åbnes, og der kommer ikke mere mail. og kandu er 'automatisk' informeret.

Prøv selv Ans

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-10-06 13:16

OK OK !

Der var vist en gang en politiker der kunne.

Denne brugt ordene "DET HAR JEG ALDRIG SAGT"