/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Skal bruge hjælp til bærbar.
Fra : SjalaJonez
Vist : 566 gange
145 point
Dato : 02-10-06 00:28

Jeg står her og skal til at have mig en bæbar, jeg har kigget på en Acer som netop er på tilbud hos Coop. Godt nok så synes jeg ikke at der står særlig meget om den osv. Men jeg synes at den ser rigtig fin ud til den pris.
Jeg kan bare ikke se om der er cd-brander med i den? Er der det?

kortlink.dk/32mz

og er det her ikke den samme, for her er der hvist brander med.

kortlink.dk/32n2

kortlink.dk/32n3

Er det ellers et godt køb hvis jeg nu går ud og køber den? (køber den fra Coop hvis det er).
Eller skal jeg lade være ?
SjalaJonez

Kommentar
Fra : SjalaJonez

Dato : 02-10-06 00:31
Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 02-10-06 00:36

den ser fin ud.

Grafikkortet i den ved du hvad det kan trække O.S.V.

Jeg har nemlig set en bærbar med samme grafikkort, men jeg aner ikke hvor godt det er.

og til dit spørgsmål:
Vi kan sidde og gætte her på kandu, mens du kan med en hurtig opringning få 100 % at vide og den har brænder eller.

http://www.coop.dk/nettorvet/artikelLaes.asp?iMappeID=123&sSideNavn=Kontakt+os

Det er det bedste jeg TØR give dig

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 02-10-06 06:55

Jeg har en Acer Aspire 3005WLMi, og den er der brænderi. Kan brænde både CD og DVD. I øvrigt en god lille maskine.

Kommentar
Fra : otto65

Dato : 02-10-06 08:16

Der er tildelt 64 mb ram til grafikortet, altså den snupper 64 mb ram af de ialt 512 mb ram, så det er ikke en maskine til at spille på, men hvis det er til skole arbejde eller som skrivemaskine, er den mere end udemærket, bare ikke til spil absolut ikke...

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 02-10-06 16:25

Acer bærbar PC med integreret webcam - model Aspire 3103 WLMI

Bemærk venligst, der er forkert tekst i Samvirke. Der er kun 512MB DDR2 og ikke 1024MB, som ellers angivet.

Bærbar PC med god performance og kvalitet fra Acer.

Specifikationer:
Skærm: 15.4" WXGA Crystal Brite
Processor: AMD Mobile Sempron64 3400+
Grafikkort: ATI X1100 64MB shared
Hukommelse: 512MB (1x512) DDR2
Harddisk: 100GB 5400RPM
DVD-brænder. Dual Double Layer.
Webcam: 0.3MP Orbicam
Batteri: 6 cell batteri – lang levetid
Windows XP Home Edition medfølger
Mål(HxBxD): 3,4 x 35,8 x 26,9 cm.
Vægt: 2,82 kg.

- det ser sørme ud som om der er brænder i...

Kommentar
Fra : ebbe4u

Dato : 05-10-06 17:36

hmmmm Sempron er bare ikke lige det bedste valg mht. CPU - så jeg ville springe over!!

Læs evt. vores køberguide på : http://laptopworld.dk/index.php?id=22

Som alternativ skal du se efter en Centrino-baseret maskine - gerne med Intel's Core Duo
se fx
Dell D620 - Anmeldelse ; http://laptopworld.dk/index.php?id=333
Amilo PA1510 ; http://laptopworld.dk/index.php?id=298'
Zepto ; http://laptopworld.dk/index.php?id=272 (fås i meget forskellige opbygninger)

Kommentar
Fra : ebbe4u

Dato : 05-10-06 17:40

Amilo'en har dog ikke Intels løsning men noget lidt af det samme fra AMD

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 06-10-06 12:59

Er centrino cpu'erne klar til 64???

Kommentar
Fra : ebbe4u

Dato : 06-10-06 13:08

Disse er ikke: Pentium M, Core Duo

Det er Intel's Core2 Duo derimod - den er netop testet i en Vega-maskine; http://laptopworld.dk/index.php?id=330

fx. Zepto og Vega kan ofte opgraderes til bedre CPU - Core2 er da et spændende og oplagt valg....

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 06-10-06 20:00

Ja men hvis du køber bærbar i dag, så vil jeg sige at man næsten skal have en 64 processor