/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Office 2007
Fra : ppk
Vist : 423 gange
50 point
Dato : 01-10-06 16:32

Hej

Kan man købe Office 2007 på dansk ?

Hilsen PPK

Kommentar
Fra : Caponez

Dato : 01-10-06 16:47

Hej Ppk

End til vidre er der kune en beta variasion på Office 2007 men skulle da mene at den kommer ud på dansk på et tidspunkt når den er testet helt i gennem...

Håber det hjalp

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 01-10-06 16:57

Okay, vides det hvornår ? ca.

PPK

Accepteret svar
Fra : Caponez

Modtaget 60 point
Dato : 01-10-06 17:06

Hej Ppk

Nej det tør jeg ikke svare på men du kan hente beta variasionen her:

http://www.microsoft.com/office/preview/beta/getthebeta.mspx?showIntro=n

men så snart den er testet ordenligt i gennem bliver den sendt ud i butikkerne på engelsk og først der efter på dansk...

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 01-10-06 17:31

Tak for svaret Caponez.

Det må vi så vente på, da jeg ikke er nogen ørn til engelsk.

Hilsen PPK

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-10-06 18:07

Har ladet mig fortælle, at den nye Office 2007 ikke genberegner gl. dokumenter... hverken i Word eller Excel. Så er man lidt på den, hvis det er sandt.......

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 01-10-06 19:35

klumme>> det gør den godtnok , men du skal selv klikke ok til det hver gang for at konvertere det over til 2007
der er nu ikke de stor ændringer funtionsmæssigt fra 2003 til 2007 , det er mest udsenet der er ændredt på
sider selv med betaudgaven af 2007

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-10-06 19:55

Nååå okay. Tak bredker