/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Error Code #1004
Fra : Seipe
Vist : 632 gange
300 point
Dato : 01-10-06 11:40

Hvad mon der er galt med min bærbare Dell Inspiron 4150?
Ja at den er "blevet syg" har jeg fundet ud af, men med
ovennævnte error code fra puteren selv, er der måske een
her på Kandu der kunne give mig lidt forhåndsorientering om
hvad jeg skal til at investere i, for noget tror jeg nok der vil
blive. Den vil kun vise noget på skærmen når den "kører" på
batteri, sætter jeg laderen på får jeg straks "sort skærm".
Videosekvenser, som før kørte fint, kører nu i perioder med
mange pixels på.
Saldoen på min lønkonto fortæller mig at jeg ikke lige nu har
lyst til at købe nyt.
Lidt ikke for teknisk hjælp eller lidt sympati ikke ynk vil være velkommen.
Mvh. Seipe

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 160 point
Dato : 01-10-06 11:49

prøv lige at system gendanne inden den går helt ned.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-10-06 11:55

Her kan du læse mere om Fijala's foreslag : http://www.wintip.dk/xp/guides/recover/index.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-10-06 11:57

Du kan også prøve at rense din registreringsdatabase med dette lille program:

http://www.tucows.com/preview/355220?_mid=000001279

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 01-10-06 12:01

Jeg kan bare ikke li' at der bliver sort skærm når du sætter laderen i. Det kunne tyde på en kortslutning.

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 01-10-06 21:20

Jeg søgte på google og fandt frem til Dell' egen beskrivelse på error code #1004

http://support.dell.com/support/downloads/download.aspx?c=us&l=en&s=gen&releaseid=R49833&formatcnt=2&libid=0&fileid=58725

Men det lader ikke til at passe til dig fejlbeskrivelse???

Kommentar
Fra : Seipe

Dato : 10-11-06 13:16

Undskyld der er gået over en måned, men jeg systemgendannede tilbage til
før der var noget galt. Det gjorde mit problem meget værre. Da stod skærmen totalt
af. jeg satte så en extern skærm til, på denne kom det normale skrivebord frem
sammenpresset så det var der 5 gange ved siden af hinanden, 5 lodrette streger
med masser af ikoner.
Jeg har idag, med hjælp fra nogle venner ( de har lagt sammen og givet mig min
60 års fødselsdagsgve et par år for tidligt ) købt en ny computer, ja jeg måtte lægge
nogle penge til selv. En TOSHIBA Satellite L100-189 blev det til.

Godkendelse af svar
Fra : Seipe

Dato : 14-11-06 16:32

Tak for svaret Fijala.
En bjørnetjeneste er vel også en slags tjeneste.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-11-06 17:13

For det første er jeg ked af at det ikke virkede for dig men for det andet er jeg da glad på dine vejne at du har fået en ny pc. Tillykke med det.