/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
"Keyboard-spiller...programmer
Fra : yearhouse
Vist : 396 gange
500 point
Dato : 30-09-06 18:12

Hejsa med jer..

Det er liiiiiige med at finde det rigtige sted til spørgsmålet...men jeg forsøger:

Jeg er tidl. musiker....Piano/keyboard m.m., men er kommet galt afsted med højre arm. Den er midlertid sat ud af "spillet".

Men nu efterlyser jeg et godt og enkelt program, hvor jeg kan programmere venstre hånds akkorder således at jeg kan bruge det som akkompagnement.

Måske er det lidt teknisk, men jeg har været vant til Roland Arrangement Keyboards og tænker man måske kunne finde noget lignende til Pc`en?

Jeg HAR dog fundet nogle ting, men det er alt sammen noget, hvor ALT skal bygges fra bunden....og det gidder jeg squtte.

Ergo: Bare en simpel Akkompagnements-maskine og vil gerne betale for det

500 point til dén, der bare har LØSNINGEN.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-09-06 18:24

kender du det her ?
http://www.anvilstudio.com/

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 01-10-06 00:42

Den ser sjov ud....men der skal jeg jo osse bygge alt.....Søger noget hvor der for eks syår "Rock" "Waltz", osv

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-06 09:17

http://www.audiomulch.com/ kender den ikke selv men kender en der bruger programmet

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 01-10-06 12:37

Desværre Miritdk.....slet ikke

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-10-06 13:11

Måske kan du finde noget her>
http://www.hitsquad.com/smm/win3/
Der er lidt af hvert.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-10-06 13:16
Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 01-10-06 14:43

Det er osse noget FOR MIG lidt for teknisk

Annuller spørgsmålet
Fra : yearhouse

Dato : 07-10-06 12:24

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål