/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Det bedste der kunne ske?
Fra : Satellit
Vist : 978 gange
100 point
Dato : 30-09-06 16:10

Hvad er det bedste der kunne ske for dig i denne weekend?
Og vær nu lidt kreativ! Ikke noget med den sædvanlige "At vinde en million eller merei Lotto".
Men helt ærligt, hvad ville være det allerdejligste og bedste, der kunne ske for dig i denne weekend ???

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-09-06 16:14

At regnen holder ved, så jeg slipper for at pudse vinduer udvendigt.

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 30-09-06 16:17

Ja her i København regner det altså ikke ret meget, men jeg ønsker mig sådan en rigtig slem regnfuld efterårsstorm med lave temperaturer og en god anledning til at tænde op i brændeovenen! Uhhh, hvor ville det være hyggeligt!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-09-06 16:31

Det bedste, der for mig, kunne ske denne weekend....

At jeg vågner af mit mareridt og finder ud af, at jeg hár fået familie for længe siden...

Så skulle vi ud at trave i skoven og hjem til mine hjemmebagte boller og varm cacao.

Uanset om det regner eller ej!

Og tegne påklædningsdukker og sy dukketøj og blive vanvittig af lyden fra en racerbane...

Nusse rundt og nyde det hver for sig eller sammen...

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 30-09-06 16:33

Er det for sent for dig at få børn, Camillasmoster??

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-09-06 16:36

Ja, der er gået overgang i mig 47 år

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 30-09-06 16:39

Nåja...så er det ved at være lidt sent. Det er synd for dig, hvis det er dit store ønske.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 30-09-06 17:02

Det bedsted er kunne ske var, at man ikke fik så mange tåbelige spørgsmål i sin in-box...

God weeend IAH

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-09-06 18:13

Jeg kan godt se, at nogle har mere beskedne ønsker. end jeg

Det næstbedste i denne weekend hø hø:

At Panduro og Blue Store har åbent i morgen...

Så kan jeg få købt nissetræsko og få solgt mit fede bord.

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 30-09-06 19:35

Det bedste der kunne ske for mig er, at der var nogen søde, kærlige person/er
der ville "adopterer" mine 2 somali misser. Jeg skal flytte til udlandet om 2 uger,
og må desværre ikke have kat hvor jeg skal bo, så jeg søger med lys og lygte
for at finde et rigtig godt hjem til dem, hvor de kan leve roligt og fredeligt resten
af deres liv.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-09-06 20:04

Mone - det gør mig ondt at læse.

Mon ikke, der er nogen herindefra, der reagerer på det?

Moster

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-09-06 20:09

Vi passer en halv-schæferhund, som elsker katte. Især kan den li' at ta' tøjet af dem. (pelsen)

Så det er vist ikke så godt her.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 30-09-06 20:11

Hej satellit, jeg låner liiiiige din hyggetråd for en kort bemærkning

Mone - skynd dig at oprette dig på 'KG' (Kattegalleriet) der er en rubrik der hedder 'Marked' og der er altid mulighed for at finde gode hjem til sine misser, hvis der er behov

http://www.kattegalleri.dk/

Rigtig meget lykke og held med det - desværre kan jeg ikke have flere misser, vores to er alt for forkælede til at jeg vil risikere at invitere nye beboere til huse - men på 'KG' er der chancer og så ved du at det er ægte kattevenner der reagerer på din annonce.

Venlig hilsen Dorthe.

PS. Det bedste der kunne ske for mig, i denne weekend er at vi når vort mål med at blive færdige med vores anneks, vi har knoklet derude siden tidligt i morges og fortsætter i morgen

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 01-10-06 00:24

Jeg fyldte idag 40 år og havde bedt min kæreste arrangere noget lidt mere ekstraordinært til aften og givet ham 5000 kr til formålet (jeg har lige "arvet" lidt på forskud). Vi havde arrangeret brunch for familien på 26 mennesker.

Han havde overrasket mig så med en tur i planetariet og på Skt gertruds kloster og spise bagefter. Han fortalte mig dog at det ikke helt var plan A men at han havde gjort alt hvad han kunne for at få flybilletter til en middag og overnatning til Paris. Brunchen kom lidt i vejen, da han kun kunne få billetter med en afgang kl 7 imorges. Ved siden af skulle jeg have haft 40 røde roser. Han er absolut IKKE den romantiske mand, så han ville have givet sin højre arm for at se mit ansigt, når vi havde endt ude i lufthavnen. Vi har ikke været udenfor Danmark i 5 år.

Det bedste der kunne ske for mig var at han havde fået det arrangeret på den ene eller anden måde, men hans plan B var også totalt i vinkel. Altså bare tanken om at han ville gøre det for mig, overgik alt andet.

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 01-10-06 09:28

At mine forældre, som er henholdsvis 90 og 85 år kunne få lov til at leve 5-10 år endnu....
Man er nok aldrig helt parat til at tage afsked med sine forældre, selvom de har haft et langt og godt liv

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-10-06 10:12

Det er stadig week-end så jeg kan endnu kun håbe på at min cykel ikke punkterer

7-9-13

Den er kun punkteret 3 gange på lidt over 3 år, selvom jeg kører på den hver dag

At Anders Fogh Rasmussen ville gå af som statsminister er nok lige i overkanten? Lidt som de dersens Lotto fantasier eller 'Fred på jord' !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 01-10-06 12:33

Det bedste der kunne ske for mig??

Hmm... at brændefeen kom og læssede det gigantiske læs brænde af, der står nede på traileren.

Men det sker nok desværre ikke. I stedet må jeg for Gud véd hvilken gang give mine sønner talen "ja, det kan godt være du hellere vil spille computer, men du vil jo gerne kunne holde varmen til vinter, ikke?"

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-10-06 12:35

Klojs - med de 40!

MosterHanne

Jeg gad da godt, at fylde 40 i dag.

Det ville være det bedste, der kunne ske denne weekend...

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 01-10-06 13:13

Tak camillas....

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 01-10-06 17:50

Det bedste der kunne have vært sket for mig, var at komme hjem fra camping, og der så var kommet en massse brænde læsset af hos mig.

Jeg har en lille MEGET gammel bil, der ikke kan trække noget af betydning. Og de sække brænde man kan købe i Jem og Fix, de er mega trælse at slæbe hjem. Eller en der ringede, du må FÅ en masse brænde, bare du selv henter det, så ville jeg få min kæreste til at køre for mmig.
Jeg synes fakisk det er lidt dyrt med 20 kr for de små sække brænde.
Tja hvor mon man kan få billig brænde?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-10-06 20:35

Apropos brænde - ved ikke, om jeg har fortalt det:

En jeg kender havde sit brænde stående under carporten.

Han kunne ikke forstå, at der forsvandt en del af brændet.

Han puttede lidt krudt ind i noget af brændet, for at afsløre vedkommende, der syntes det var et tag-selv-bord.

Allerede aftenen efter gik der en i fælden..... der lød knald og bang fra naboens skorsten......

Spørg lige, om han var flov

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 02-10-06 09:41

Til jeb3:
Det med billig brænde handler vist desværre tit om at kende nogen, der kender nogen. Feks. er det læs brænde vi lige har fået, et par udgåede træer, som min svigerfar har fjernet for nogle venner. Og ellers får vi ind imellem noget affaldstræ fra min svoger, som arbejder på en vinduesfabrik.

Men det VAR en dejlig weekend. Vi havde tørvejr og høj solskin her, og så var drengene søde til at hjælpe med at stable brænde.
Den ældste (han er 9) gik endda så vidt som til at bage en marmorkage til kaffen, da vi var færdige med brændet. Er det i orden at have en bagtanke med gaver? Jeg overvejer at give ham hans egen bagebog...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-10-06 12:12

Hans egen bagebog er en god idé!

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 02-10-06 12:17

Ja ikke, moster.

Det skulle da helst ikke gå ham, som det gik mig: da jeg blev gift som 19-årig måtte jeg ringe hjem til min mor for st spørge hvodan man koger kartofler...

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 02-10-06 12:28

Det er en god ide at give sønnen hans egen bagebog

Børn har jo altid nogle favoritter blandt hjemmets menuer, jeg har, gennem årene, lavet en lille kogebog til dem hver som rummer opskrifterne på deres favoritter, både i forretter, hovedretter, desserter og udi bagværkets mysterium. Problemer er så bare at hele skidtet stadig ligger på computeren.....kald det bare dovenskab, det er vel lidt sent at kalde det ungdomssløvsind

Hmm....måske man skulle gøre alvor af det, nu blev det jo lige genopfrisket i tankerne (og dog...det er jo 'tanken der tæller' ).

Kan I alle have en rigtig god uge, den startede, her hos os, med den første rigtige efterårsmorgen men jeg klager ikke, den sensommer vi har haft er da den bedste i mands minde.

Venlig hilsen Dorthe.

UPS - kom vist lidt uden for tråden....sorry og tak for lån

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-10-06 12:38

Min mor fik "Frøken Jensens Kogebog" i morgengave.........

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 02-10-06 12:49

Frøken Jensens kogebog!!!

Det var dog rædsomt! (selvom jeg nu godt kunne have brugt den, dengang)

Min svigermor fik en håndmixer i morgengave...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-10-06 13:03

Nej neej, sikke nogle brudgomme!

Al den romantik på een gang

Min far vidste ikke, om min mor kunne lave mad...

Accepteret svar
Fra : Mone

Modtaget 100 point
Dato : 03-10-06 10:03

Citat
Det bedste der kunne ske for mig er, at der var nogen søde, kærlige person/er
der ville "adopterer" mine 2 somali misser. Jeg skal flytte til udlandet om 2 uger,
og må desværre ikke have kat hvor jeg skal bo, så jeg søger med lys og lygte
for at finde et rigtig godt hjem til dem, hvor de kan leve roligt og fredeligt resten
af deres liv.

Vil bare lige sige, at min drøm gik i opfyldelse.
Mine misser flytter hjem til opdrætteren igen, så jeg er bare sååååå lykkelig
Mvh Mone

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-10-06 12:35

Tillykke Mone!

Det var dejligt at læse.

Så kan du tage afsted med fred i sindet.

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 03-10-06 12:44

Tak skal du ha'.

Ja, det er noget nemmere at tage afsted, nu når jeg ved
de får det godt.

Godkendelse af svar
Fra : Satellit

Dato : 05-10-06 11:02

Tak for svaret Mone. Og tillykke med missernes nye hjem!
En lykkelig afslutning på et grimt problem!

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 24-06-07 17:28

Min svigermor fik en bordgrill i morgengave (faldt ikke i god jord)