/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Billige blækpatroner
Fra : xodeus
Vist : 883 gange
50 point
Dato : 30-09-06 09:31

Hej. Jeg har kigget ved trykspar.dk (benefit-ink) og inkclub og kan ikke finde kopipatroner til Canon PIXMA MP170, er der nogle der kan hjælpe?
Det drejer sig om:
PG-40, CL-41, PG-50, CL-51.
Håber at der er nogle af jer der kender nogle forhandlere der har disse som kopipatroner.

Jeg kender risici ved kopipatroner, jeg ved at de ikke er lige så gode, og jeg ved alt det dårlige. Vil ikke høre hvorfor jeg vil købe kopier osv, ønsker blot svar på ovenstående.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-09-06 10:06
Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-09-06 10:09
Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-09-06 10:13

http://www.112ink.dk/start.php er lidt tættere på

Kommentar
Fra : severino

Dato : 30-09-06 11:19

Kopi patroner eller ej!
Fordi det ikke er original blæk, behøver det ikke at være dårligere.!!!
Jeg bruger det selv; en blæk som jeg køber i 150 ml flasker hos boghandleren, og det er fuld på højde med original blækken, men koster kun en brøkdel. Jeg har blæk til både Canon 600 serien og til mine HP'er fotoprintere, og er godt tilfreds.

Der i mod har jeg prøvet kopipatroner fra InkClub, til min Canon, og blev dybt skuffet over resultatet.
Farverne var blege og den sorte var meget grå i tonen. - Så det kan jeg ikke anbefale; i hvertfald ikke til Canon'en. De andre produkter kender jeg ikke, og vil heller ikke forsøge, alt den stund at jeg har blæk til lange tider i det arsenal jeg har på nuværende tidspunkt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-09-06 11:27

Kan da kun tilslutte mig....

Jeg køber normalt blæk refill i aldi - det har fungeret i mange år.

Hver femte gang bliver patronerne udskiftet med en original

Printere i dag får du jo nærmest foræret - det er patronerne de tjener penge på...

Da HP Farvelaser kom på tilbud var den blot 400 kr dyrere en det et sæt tonerpatroner koster til den.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 30-09-06 11:53

Ja refi, jeg købte et tilbud i netto, hvor de havde en HP fotoprinter til 299 kr, i forbindelse med at de åbnede igen, efter en renovering.
Samme med printeren, var der to farvepatroner til fotoudskrift. Så her var det faktisk billigere, at købe en ny printer istedet for at købe nye patroner.

Problemet er dog, at de to paller med printere, som de havde i åbningstilbudet, var revet væk inden for 10 minutter efter de havde åbnet. (Der var ca 20 printere på hver palle)

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 08-11-06 16:42

Okay sagen er den at jeg ikke vil fylde, men ønsker færdige kopi-patroner...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-11-06 17:12
Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 16-12-06 18:11

Citat
Det kommer du 2 mdr. efter og siger [Sur]

DET ER FÆRDIGE cartridges

http://www.inkandmedialtd.co.uk/acatalog/Canon_Pixma_MP170_Inkjet_Cartridges.html

Her er den til PG 40

http://www.inkandmedialtd.co.uk/acatalog/Canon_PG_40_Black_Ink_Cartridge.html

Desværre, jeg kommer ikke og siger noget galt her.
Det står det hele i emne indlægget.
Og det du linker til er originalle patroner som koster kassen...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-12-06 18:23

Ja patroner til 20 kroner finder du ikke

Hvad må de da koste ???

Kommentar
Fra : Nordic-Ink

Dato : 23-12-06 23:54

Hej
Der findes ingen kopipatroner til den modell endnu men vi arbejder på sagen.

hilsen
Michael
www.Nordic-ink.dk