/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hjææææææælp!
Fra : Nermiin
Vist : 422 gange
157 point
Dato : 29-09-06 21:57

Jeg har brug for hjælp til at finde nogle fede front skjoldtil en cpi oliver city.
eller andre fede gejlede ting.
håber i kan hjælpe mig :)

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 29-09-06 23:46

Bare en tanke:

Få en der er på en virksomhed hvor de arbejder med plastic, til at termoforme gennemsigtige skjolde og skærme i polycarbonat. Hvordan og hvorledes aner jeg ikke en dyt om!

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 30-09-06 03:31

Endnu bedre: Få en der arbejder på en virksomhed hvor de arbejder med plastic, til at termoforme en hel kugle du kan sætte udenom hele din knallert. Så kan du side inde i din egen boble og du kan evt også fylde vand i bunden og have guldfisk i den. Hvordan og hvorledes aner jeg ikke en dyt om!

En anden super fed idé kunne være at få en der arbejder ved NASA til at bygge din knallert om til en rumfærge - så kan du lige smutte en tur ud i rummet hvis du skulle få lyst til det - Hvordan og hvorledes aner jeg ikke en dyt om!

Kommentar
Fra : Baxon7

Dato : 30-09-06 06:31

davs..

måske dette..

http://www.scooterparts.dk/product.asp?product=15012

http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=71509

den nemligt vej...det er du stædigt finde en frontskjold på googler eller snakke med en scooters butik

baxon7

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 30-09-06 09:04

>Flash77

Fed ide med kuglen, så larmer dyret heller ikke så meget....

Men hvis man har 10 tommelfingre eller kun sidder foran skærmen og sabler andres forslag ned, så er det nok bedre at holde sig til standard varer!!

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 05-10-06 00:58

Standadvarer stinker! Her skal der noget specielt til! Har du overvejet simpelthen at bygge din knallert om til en guldfisk? Det kunne dælme være for sejt at køre rundt på en guldfisk - og alle de andre i knallert-klubben vil være vildt misundelige på din fiske-kværn!