/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
age of empires 2
Fra : 369874123
Vist : 943 gange
500 point
Dato : 29-09-06 21:12

Hej
Hvordan spiller man age of empires mod hinanden?
Mvh William

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 29-09-06 21:15

age of empires 2...

Kommentar
Fra : chrazqx

Dato : 29-09-06 22:02

multiplayer lan eller network den ene spiller laver en Host og den anden søger inde i spillet og joiner.

Chrazqx >v<got Wings? :D

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 29-09-06 22:05

Over nettet. Og kan du ikke bare sige hvad jeg skal gøre?

Kommentar
Fra : chrazqx

Dato : 29-09-06 22:09

nej jeg har det ikke længere.. hvad hedder spillet præcist? age of kings eller sådan noget?

Kommentar
Fra : chrazqx

Dato : 29-09-06 22:10

jes installerer lige age of kings og ser det er nemlig den du har

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 29-09-06 22:17

ja det er den jeg har.

Kommentar
Fra : chrazqx

Dato : 29-09-06 22:29

du kan kun spille over internettet hvis du har værtens ip adresse eller spil-navnet :( msn har nedlagt siden hvor man kan snakke sammen om hvilke baner man vil spille og så videre.

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 29-09-06 23:07

men hvis jeg opretter kan han ikke se den. selvom at han har min ip...?

Kommentar
Fra : Baxon7

Dato : 30-09-06 05:44

davs...

det som har vært.skrive egne ip-adress..andre (gæst) det vil spil mod dig skal opsøge din ip-adr så
det tilslutte hinanden og start spil..valg bane osv så klar..

som næste alle spil...den stærk pc bør vært...ok

altså vært har egne ip-adr..og andre skrive din ip-adr og vært vente indtil det dukker op med andre
navn,gæsts navn

baxon7

Kommentar
Fra : Baxon7

Dato : 30-09-06 06:03

davs..

altså host er gæst,join er gæst...din navn er bare bare spillers navn ligesom gæsts navn..
det kan være svært da internet er jo verdens rund...

host skal have egne ip-adress..join skal have hosts ip-adress...
ellers må host(vært) have (join)gæsts ip-adress til tilføje på netværks gateway,det betyder host7Gæst åbne linie til gæsts pc...altså

(kun til vært/host) som skal have gæst/joins ip-adress
gå til Netværkssteder med højremus/egneskab..så LAN-forbindelse med højemuse/egneskab
nu kan du se tcp/ip...klik på den og valg egneskab...ned hørne står dette avanceret..
gå til gateway og tilføje (join)gæsts ip-adress...nu er det klar,det betyder at din pc vil søge eften gæsts ip-adress hurtige samt åbne linie...

dette kan være forvirre...men sådan er det..

baxon7

Kommentar
Fra : Baxon7

Dato : 30-09-06 06:08

en sidste...

det tilslutte hinanden nå host kan se joins navn...samt join kan se host navn..
men join kan ikke start spil..kun host kan start spil..da selv vært og styre den..

så er det bare start spil fra host så join kan med spil...

jeg hat spil så mange spil og det er næste altid det sammen måder...på internet eller 2 pc på hjem.

hasta la vista.

baxon7

Kommentar
Fra : Baxon7

Dato : 30-09-06 06:47

jeg kan godt prøve med age of empire 2 senere aften så fortalt jer trin eften trin...

baxon7

Kommentar
Fra : Baxon7

Dato : 30-09-06 21:20

davs...

jeg har prøve empire of age.-kings

det funger fint med spil internet også 2 pc på hjem med direkt kabel

local(lan tcp/ip) er mellem 2/flere pc på hjem..ved ikke om kan via internet...
internet (tcp/ip) er via internet...

( create) vært skal skrive værts navn.så lave (game settings)spillers bane nå det er klar..

ps alle open skal close kun hvis kun 1 gæst så et open...vil i have AI(computer) med, open computer

så nu.. joine (gæst) skal søge eften værts navn og klik det og join...

så nu...vært skal vente til gæsts navn dukker op..

så nu..skal join klik (i'am ready) og create (i'm ready) nu er spiller klar...

baxon7