/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
OUTLOOK EXPRESS
Fra : dhmoelsted
Vist : 496 gange
200 point
Dato : 29-09-06 17:15

Vi har en internet indgang og 2 pc via router.. outlook er sat op til at dele posten i vore mailadresser , det fungerer osse , men min kone er med i en psp gruppe der kører under gouglegroups.com, dem har jeg via post fravalgt , min kone får 20-40 om dagen , men af og til bliver der "hængende " en 3-4 stykker hos mig selv om de er fravalgt i opsætningen i meddelselsregler post , er der et bud på det
tak

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-09-06 17:58

ind i meddelelsesregler og kontroller at både fra og til ikke bliver hentet fra serveren før din kone åbner sin post - så kommer den slet ikke igennem

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-09-06 18:49

i har da forskellige adresser ikke ????

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 200 point
Dato : 29-09-06 18:51

og så lige - bruger du overordnet idenditet ??? Der har jeg nemlig oplevet i sin tid at noget blev hængende - jeg løste det ved at slette overodnet idenditet og oprette en ny med den mailadresse der skulle bruges.

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 29-09-06 19:44

jo vi har forskellige mailadr. , hvor finder jeg den overordnet idenditet
mvh
hans

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 29-09-06 20:17

Tak for svaret miritdk.
fandt den overordnet der stod ikke noget i forvejen har skrevet min mail adr der er det helt tosset hører jeg gerne
mvh
hans

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-09-06 22:20

sorry har været væk - og jeg ville jo netop have slettet den overordnede identitet for at undgå at noget kom ind hvor det ikke skulle