/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
venner skal kunne uploade
Fra : Birgitte32
Vist : 428 gange
500 point
Dato : 29-09-06 11:52

Hej,
Jeg søger et script, der kan sættes op på min server, så mine venner kan få adgang til at uploade billeder til min server. Fx til en mappe, der hedder billeder. Hvordan bærer jeg mig ad med at gøre det? Har set det gjort før, hvor jeg bare gik til en side, fyldte informationerne ind lige som på en gratis billedhost, og så uploadede jeg mine billeder til vores server via IE.

På forhånd tak.

Accepteret svar
Fra : disken

Modtaget 250 point
Dato : 29-09-06 14:00
Kommentar
Fra : disken

Dato : 29-09-06 14:08

Upload mappen til din server.
Åben din browser,og indtast www.din side.dk/cpg149/install.php eller admin.php
Du skal huske at lave en database i MyQSL først- og husk alle dine koder til din server, de skal bruges.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 29-09-06 14:09

Dette kan kun laves, hvis din udbyder, understøtter PHP og MyQSL

Kommentar
Fra : disken

Dato : 29-09-06 14:13

Du kan hente ekstra themes her, de skal uploades til mappen THEMES.
http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=89658&package_id=98541&release_id=287701

Kommentar
Fra : disken

Dato : 30-09-06 17:54

Kommentar
Fra : Birgitte32

Dato : 01-10-06 23:05

Undskyld, at jeg ikke lige vendte tilbage med det samme. Coppermine ser helt klart spændende ud, men er alt for omfattende til mig hehe Jeg har fundet noget andet, som jeg dog skal have lavet lidt om på, så jeg åbner et andet spørgsmål. Men tak for hjælpen disken.

Godkendelse af svar
Fra : Birgitte32

Dato : 01-10-06 23:06

Tak for svaret disken.

Kommentar
Fra : disken