/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Nik og Jay sang
Fra : Mut707
Vist : 511 gange
100 point
Dato : 28-09-06 22:10

Hvad er det nu for en Nik og Jay sang hvor de synger et eller andet "jeg ligeglad... vil bare lave lidt ballade"?

ikke mange oplysninger, men måske en der kan hjælpe

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 28-09-06 22:28

Her kan du aflytte en lille bid, af hvert af deres numre, da de ord du nævner ikke lige er i starten
af nummeret, kan jeg ikke lige finde den

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/call?htmltemplate=./artist/viewartist.htm&artistid=514036

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 28-09-06 22:44

Kan det være den her:

www.infocast.dk/eb/mediamaker.php?id=2177

Min i-forbindelse er for langsom til at jeg kan få fornuft ud den.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-09-06 22:52

pirt03... vil det så sige, du heller ikke kan se de flotte piger ... bortset fra det, så synger de ikke noget om at lave ballade

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 28-09-06 23:20

Hmm .

Så må jeg jo lige tjekke igen - skulle nødig gå glip af noget

(Fandt en sammenhæng mellem ballade og boing ved søgning)

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 28-09-06 23:28

Ok, flotte piger

... men der stod et par irriterende mandspersoner og brægede et eller andet. Ødelagde i høj grad helhedsindtrykket.

Kunne heller ikke høre noget om ballade - så det er nok en om'er.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-09-06 01:50

Tjae, teksterne til deres sange er her, og der er ikke nogen hvor de synger den linie du nævner:

http://www.lyricsbox.com/nik-og-jay-z6dzh.html

Det eneste sted de synger om at være ligeglade er i sangen "Tag mig tilbage" : ... . Vi var så ligeglade med det hele......

mvh dova

Kommentar
Fra : Mut707

Dato : 29-09-06 05:55

Det er ikke deres sang Bonig .. (: Prøver lige om jeg ikke kan finde noget mere tekst ..

Nordsted1 : jeg prøver lige at lytte der

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 29-09-06 09:51

Jeg er glad for at kunne sige: Nej det ved jeg ikke

Godkendelse af svar
Fra : Mut707

Dato : 01-10-06 15:13

Tak for svaret Nordsted1, fandt den via dit link.

Jeg kom til at oprette dette spørgsmål to gange, den ene til 100 point og den anden til 50. Hvis du lige skriver en kommentar i den anden kan du også få de point.

mvh Julie.
- forresten hedder sangen rock 'n roll