/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
snake på T68i
Fra : marcelw
Vist : 375 gange
20 point
Dato : 29-12-02 19:02

jeg har hørt at man kan spille snake på en t68i
jeg har software version R2E006

jeg har prøvet at skrive 123 og 789 når man starter erix

og der er oz noget med en meddelse når man starter tetris ,, men jeg har sq ikk tetris!!

hvad er der galt med min mobil:!:

plzz help me

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 29-12-02 22:57

Jeg har aldrig hørt at man skulle kunne spille hverken tetris eller snake på en TI83i fra SE.
Men ligger lige en kommentar i tilfælde af at andet skulle være tilfældet - det kunne være dejligt med nogle nye spil til min TI83I'er :)

Kommentar
Fra : gooby

Dato : 30-12-02 11:17

Der er ikke nogen ekstra spil i T68i.
Du har nok hørt at der var lagt ekstra spil ind på T68. (den første version)

Kommentar
Fra : marcelw

Dato : 30-12-02 13:34

hmm.. en af mine venner q godt få hans snake til at virke.. men ik på min vi har samme software version R2E006..
jeg sys selv det lyder meget underligt.. ;/
og er der nogen der ved hvor man kan finde et service center i DK ?? helst en liste med det ..

Kommentar
Fra : gooby

Dato : 30-12-02 13:42

Det kan du få gjort hos alle Teledanmark telebutikker!
Og hos telekæden!

Du kan finde den nærmeste her:
http://www.teledanmark.dk/menu/sm0163.htm

Eller hos telekæden:
http://www.telekaeden.dk/forhandlere.asp

Kommentar
Fra : marcelw

Dato : 30-12-02 18:27

Er det noget de gør i butikken eller skal den sendes ind til repation? ... og koster det noget..

jeg læste der var kommet en ny software med navnet : R5E012 som skulle være mere stabil.. ka man så bare gå ind og sige jeg vil have den? ..

Kommentar
Fra : gooby

Dato : 30-12-02 18:33

Jeg har fået det gjort hos Teledanmark, det var gratis!
Min telefon blev sendt til Odense på deres værksted!

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 30-12-02 18:36

Hvor mange dage måtte du undvære den?

Kommentar
Fra : gooby

Dato : 30-12-02 18:43

Det tog 12 dage!
Jeg havde så lejet en anden hos Teledanmark for 100 kr.

Kommentar
Fra : MMF

Dato : 31-12-02 01:12

HALLØJ.....
er der nogen her der ved hvilken fon der er bedst, t68 eller en motorola t720'er??
Sådan display og alting....?
det ville være kanonnnnn, hvis der er nogen der lige vilel skriv det for jeg ka ik rigtig bestem mig...
-i behøver ik være skede kloge, og vide en mas om det, bar lig sådan hvis i har en intiution (elelr hva d nu hedder) om det.....
cs....
:M:M:F:

Kommentar
Fra : marcelw

Dato : 31-12-02 11:42

hvis jeg var dig ville jeg nok købe T68i :
1. den er mere handi
2. kan nogenlunde det samme.
3. er mindre
4. har ingen antene
5. er nem at finde rundt i.
6. sjaw hvis man har en comp med infr. / bluetooth. kan man lægge billeder ind på og pauseskærme..
7. man kan tilslutte mp3 afspiller / kamera / bluetooth håndfri / ozv.

Kommentar
Fra : MMF

Dato : 31-12-02 12:33

tak ska du ha'.....
d var bar kanonnnn............!

Kommentar
Fra : havlini

Dato : 07-01-03 08:13

Ta hellere Motorola T720:
Der er JAVA
4096 Pixels farveskærm (t68i har kun 256 farver)
Motorola's menuer er blevet rost meget (se http://www.edbpriser.dk/anmeldelse/anmeldelse_vis.asp?anmeldID=1363 )
Polyfoniske Ringetoner
Den er markant billigere (1999 kr, t68i koster ca. 2999 kr)

Jeg er ikke i tvivl, derfor køber jeg selv Motoroal T720

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 07-01-03 08:16

havlini >> Du har ikke rigtig fattet hvad spørgsmålet går ud på?
Manden har en T68i og er ikke interesseret i en skramlet telefon uden nogle egentlige brugbare funktioner.

Kommentar
Fra : havlini

Dato : 07-01-03 15:36

MMF spørger om hvilken af de to telefoner, der er bedste. Den diskution deltager jeg i, hvordam synes du selv det går ?

Kommentar
Fra : pma16

Dato : 11-01-03 15:11

Jeg har da en t68 og den er i hvertfald meget federe end en skide motorola..!

Kommentar
Fra : havlini

Dato : 12-01-03 10:09

okay, jeg gider nu ik undvære java....

Kommentar
Fra : marcelw

Dato : 12-01-03 12:32

det eneste som motorola kan imod t68i er java.. og medmindre man bruger sit liv på at spillle tåbelige spil på telefonen. er den god.. men for dem der har et liv og vil have en smart telefon er t68i den bedste ..

Kommentar
Fra : havlini

Dato : 13-01-03 16:07

og Motorola har en Større og bedre farve-skærm (´skærmen på t68i stinker, mobilen er jo også over halvandet år gammel, T68i har ikke engang polyfoniske toner, men det kommer jo an på hvad man skal bruge den til...

Kommentar
Fra : webmusta

Dato : 30-12-03 14:01

hor dan fuck får man snake i gang på en t68i