/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
bovik træhus = en ommer
Fra : lejski
Vist : 1290 gange
300 point
Dato : 27-09-06 21:34

jeg er ved håber jeg og få bygget mig et så kaldt bovik træhus,det er nu en måned siden der har været en håndværker der sidst stort set alt hvad der er lavet indtil nu skal laves om,boviks egne folk har selv stoppet byggeriet, nu er det blevet mig for meget jeg kan ikke ringe dem op sender mails til dem uden respons.alt kunne lade sig gøre lige indtil jeg havde skrevet under på huset.hvordan kan nogen være så kyniske de har været hjemme hos os hilst på min familie,mine børn for satan nogle mennesker, TÆNK JER GODT OM INDEN I SKRIVER UNDER PÅ NOGET DER STÅR BOVIK PÅ.

Kommentar
Fra : Muncken

Dato : 27-09-06 21:50

Hvor er det surt for dig.

Du skal måske brede det ud flere steder, f.eks her:
http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=26&conference=277&posting=670823

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-09-06 22:17

Citat
lejski

Dato : 12-04-06 10:33

--------------------------------------------------------------------------------
Hej ja der er mange firmaer på markedet vi har været i kontakt med del, men valgte til sidst at få et bovik-hus.det er kvalitet fra inderst til yderst det det er jo egentlig L-M fabrikken i sverige der bygger rå huset og det er et firma der står inde for kvalitet.behandlingen vi har fået fra bovik har vi ikke mødt andre steder det har været professionelt hele vejen igennem.loef fik i bygget bovik hus hilsen lejski?

http://cando.dk/Spg39898.aspx

Ja, der kan man se hvor hurtigt det går efter selv at have anbefalet Bovik.

Tager de ikke telefonen

http://www.bovik.dk/kontakt/administration.html

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men den 1 + 8/10 - 06 er der åbent hus i Køge og Roskilde, så kan du jo møde op der.

http://www.bovik.dk/

Hvis du ikke kan opnå kontakt med firmaet, så burde du måske kontakte en advokat.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 28-09-06 00:10

Hej lejski.

Jeg vil egentlig bare sige at jeg synes det er helt enormt synd for Jer!! SIKKE noget l...

Ans' forslag om at møde op, dér hvor firmaet har 'åbent hus' det synes jeg altså bare er alle tiders!! GØR DET - og hvis de ikke makker ret / opfører sig anstændigt, så gå til de øvrige der er mødt op til dette 'åbent hus' og giv dem Jeres beretning, mon ikke en sådan opførsel fra din side, vil være så skræmmende for firmaets folk der er på stedet, at de vil sørge for at der enten kommer en medarbejder med kompetance til stedet, eller selv tager affære?

Jaja, det vil jo ikke ligefrem være verdens pæneste opførsel hvis du gør sådan - men hvad pokker er der da ellers at gøre - øv.

Rigtig meget lykke og held derudad og fortæl gerne, hér, hvordan sagen går hen ad vejen.

Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 28-09-06 00:16

Måske har du set dette, ellers kan du læse lidt om andres erfaringer med Bovik hér:

http://www.voresbolig.dk/phpBB2/viewtopic.php?p=2220&sid=64b39d7eefce627c5208d9e042ed38cf

Mvh Dorthe

Kommentar
Fra : Tikker

Dato : 28-09-06 08:29

Hej
Nu kan det jo godt være at det er en ejendomsmægler der holder åbent hus og så hjælper det jo ikke så meget.

Hvis andre læser dette og har planer om at bygge nyt, så vil jeg anbefale Kalmar Huse.
De er simpelthen gode hele vejen igennem, har en ordentlig ,regulær og kundevenlig holdning og leverede huset 2 dage før lovet, uden fejl af nogen art.
De har bygget over 10 000 huse, så de kender rumlen. Og så er de vestjyder med gammeldags dyder. De tømrere der lavede vores hus havde været der i 25 år.

Kommentar
Fra : Mokof

Dato : 28-09-06 10:47

Send dem et anbefalet brev, så er du sikker på de får det.
P.S. Det hører vel egentlig under tip, men sådan noget kan vel ikke spredes for meget.

Kommentar
Fra : yesboss

Dato : 03-10-06 14:50

jeg føler med dig..står i samme situation blot med andet firma!!

Kommentar
Fra : sante

Dato : 01-11-06 21:06

Kære Lejski

Har netop læst dit indlæg omkring Bovik, jeg bor selv i et hus og vi er på alle måder tilfredse. Huset er enorm billig at bo i bruger næsten ingen varme og et godt indeklima oven i. Jeg tror ikke et eneste byggeri forløber som man kan ønske sig i disse tider. Mit råd til dig er se nu om ikke de løfter opgaven måske har du taget fejl. Har du i øvrigt overholdt dine aftaler over for firmaet, måske kan det være årsagen, for vi kan kun tale positivt. En sag har altid 2 sider så dialog vil nok hjælpe sådan ville jeg i alt fald forsøge mig først.

Jeg kender ingen der ikke har fået det hus de drømte om, vi har selv kontaktet mange Bovik kunder inden vi skrev under, og de har også kun godt at sige om slutresultatet, selv om nogen havde enkelte ting under selv byggeprocessen.

Glad Bovik Kunde

Kommentar
Fra : lejski

Dato : 07-11-06 22:51

så lige lidt bovik snak igen,bovik træhuse er nu begundt at bygge vores hus, denne gang ser det ud som om de virkelig mener det.vi har fået en ny bygge leder på, (johnny nielsen) han har holdt ALLE AFTALER indtil nu.så det ser meget lovende ud.Så mit råd til andre brug penge på en advokat det kan få dem på andre tanker.vi ser frem til byggeriet bliver færdigt med noget forsinkelse.det kunne have kørt uden problemer fra start til slut hvis det havde kørt som det kører nu,jeg tror bovik træhuse er opsat på at bygge vores hus færdigt nu,uden problemer.