/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ISDN / Spørgsmål
10  dk 160
Swatch cordless II isdn
Fra : leifnel
Vist : 498 gange
100 point
Dato : 20-08-01 09:20

En bekendt har købt en sådan trådløs dect isdn-telefon i Tyskland, men vi kan ikke få den til at ringe ind/ud.

Den svarer ikke, når man ringer til den, og når man prøver at ringe ud, melder den "no subscriber".

Jeg har tastet MSN-nummeret ind.

Kommentar
Fra : leifnel

Dato : 20-08-01 10:19

Når man kobler basestationen til, dør de øvrige isdn-telefoner.
Iflg manualen er den
Anschluss: Basisansluss
Protokoll: DSS1 (Euro-ISDN)

Er den ikke kompatibel?

Kommentar
Fra : madmikk

Dato : 31-08-01 23:37

har du prøvet uden de andre isdn-telefoner på linien??
Og har du prøvet direkte i nt-boksen??

madmikk

Kommentar
Fra : xamillion

Dato : 09-05-02 10:19

Du skal huske at denne telefon ikke er købt i danmark og derfor kan du ikke bruge alle funktionerne, da det danske ISDN net(TDC) ikke er DSS1 standart...
DErfor kan du ikke bruge din telefon i dk.. Desværre...

Kommentar
Fra : xamillion

Dato : 09-05-02 10:22

check lide til tilslutnings ledning det lydder som en monterings fejl i ledningen......