/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
miritdk ,Notifications
Fra : Manse9933
Vist : 567 gange
50 point
Dato : 27-09-06 11:19

Windows Genuine Advantage Notification (KB905474 hvorfor ville du ikke installere den ?

miritdk

Windows Genuine Advantage Notifications
1)Fordi, den har lavet mange problemer for folk
med et ækte window system,oplyst dem om
at deres system var en pirat kopi(falsk/positiv) og derfor
vil komme med en nagscreen hver gang de
starter deres pc pluds at de ikke kan opdaterer
deres system på WU,altså skapt en masse
problemer for uskyldige folk.
De har selv indrømmet det,soory,men det er for
jeres enget bedste,hvad kommer deres pirat
paranoia ærlige mennesker ved,det kan da kun
være Microbløds problem,ja ja nogle vil sige
dyrer systemer o.s.v og de har ret,men tænk sig
at vi alle skulle krops visiteres hver gang vi går ud
af et supermarked fordi at der er en procent del
der stjæler fra hylderne(det er kun fantasien der sætter grænserne)
Så mange hoveder med så mange penge i badhånden må
da kunne udvikle et system som ikke spilder folk tid og
spionerer på dem(bare tænk på OEM aktivering)

2)Fordi,De første versioner ringede hjem til Mickroblød hver
dag for at bekræfte om folks system var/er ækte(i min verden
er det spy W)Selv om de har været inde på WU og fået bekræftet
at deres version er ækte(Windows Genuine Advantage ikke at forveksle
med ovenstående)

3)Fordi,efter en massiv kritik over hele verden
om at de installerer spyware på folks pc'er gennem et sted
som folk skal have abselut tillid til(window update)hvor man
skal hente sikkerhed's opdateringer til sit system,og ikke
andet(kritiske opdateringer)

Windows Genuine Advantage Notifications skulle
ligge under frivillige opdateringer eller på en helt anden
side/Hp med oplysninger om hvad dette program/Aktiv x
gør,der er sparsomme oplysninger om hvad Windows Genuine Advantage Notifications
gør/foretager sig, vis man leder efter det skal man igennem
fem seks undersider og læse sig igennem timers af tekst for at finde frem
til et link med bare en lidt uddybende forklaring.
De har efter al den kritik de har fået selv udgivet en guide til at fjerne de gammle
versioner,,så kan man få installeret deres nye version der
kun ringer hjem hver fjortende dag,altså vis man installere den,,det
varer sikkert ikke længe før Windows Genuine Advantage Notifications
bliver obligitorisk for at man kan benytte WU,det skulle ikke undre mig.

4)Et kritisk punkt mere,Windows Genuine Advantage Notifications
kan fjernstyres/opdateres af Microblød de kan ændre programmet/Aktiv x
til hvad de syntes det skal udføre af opgaver/tjekke uden folks viden
så WGAN er fremtids sikret.
Rigtige mædnd redigere ikke
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-09-06 11:22
Kommentar
Fra : peet49

Dato : 27-09-06 11:25

Vi kanfå lort nok på PCèn i forvejen, man mangler vel ikke mere, fordi det kommer fra Bill

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-09-06 11:26

2)Fordi,De første versioner ringede hjem til Mickroblød hver
dag for at bekræfte om folks system var/er ækte(i min verden
er det spy W)Selv om de har været inde på WU og fået bekræftet
at deres version er ækte(Windows Genuine Advantage ikke at forveksle
med ovenstående)

Skjult dags orden,kunne man let få mistanke om.

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 60 point
Dato : 27-09-06 11:40

Linux og OpenOffice ringer vist ikke hjem.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-09-06 11:42

1)(OEM)Aktivere over nettet/tlf
Bagefter>
2)Windows Genuine Advantage inde på WU.

3)Tjekkes i hoved og rv med Genuine Advantage Notification

et par gange om md,som om at systemet bliver en pirat kopi fra den ene dag til den anden
4)tjekkes hver gang man vil hente et microblød freeware program på microbløds HP med Windows Genuine Advantage.
Hvem sagde paranoid
Så man bliver tjekket ca et par hundrede gange om året
for om man har et ækte window system,og vi finder os i det

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-09-06 11:56

Linux og OpenOffice ringer vist ikke hjem>
Nej jeg vakler¨også imellem om jeg skal opdaterer
til Linux eller Vista,Linux hulens besværlig det første halve år,Vista og deres parenoia hulens nedværdigende
og man skal finde sig i en masse shit(monopol status,,næsten ingen vej uden om).
Jeg er ved at teste forskællige Linux versioner på to
af mine pc'er,men de dækker ikke rigtigt mine software behov,enenu.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-09-06 11:59

endnu,,enenu=lonesom

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 27-09-06 12:00
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-09-06 12:07

det kan man da kalde for en forklaring der vil noget - tak for det

Godkendelse af svar
Fra : Manse9933