/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Overføre SMS'er til pc?
Fra : susanne72
Vist : 10992 gange
200 point
Dato : 26-09-06 21:56

Jeg skal aflevere min arbejdsmobil om et par dage, og har en stribe private sms'er jeg nødigt vil miste - hvordan får jeg dem over på et andet simkort eller allerbedst på en pc?

Jeg har kun mit arbejds-simkort og derudover et gammelt simkort, der ikke er abonnement på, så jeg kan ikke videresende dem. Er der nogen der kender en måde - evt ngoet software jeg kan bruge til at overføre?? SMS'erne ligger åbenbart i telefonenes hukommelse, hvorfra jeg ikke kan flytte dem bar sådan lige

Mine navne/numre har jeg fint klunne kopiere fra simkortet, til telefonen, til mit private "ugyldige" simkort. Men sms'erne kan jeg ikke få ud!

Det er en Nokia 6021.

Nogen der kan hjælpe???

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 26-09-06 22:08

uden at vide det, men kan man ikke markerer flere beskeder og sende dem som email ?

bare et forslag

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 26-09-06 22:09

Du kan videresende dem til en annen telefon.
alimak

Accepteret svar
Fra : fusses

Modtaget 210 point
Dato : 26-09-06 22:11

Hej

Med et data kabel kan man overfører alle info fra telefonen til ens computer!

kan købes ved de fleste mobilforhandlere -- og programmer med følgere på cd rom på dansk

Håber det kan hjælpe!

Fusses

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-06 22:31

Mange af de datakabler til mobiltlf. koster en halv bondegård i forretningerne, kik i stedet hos
www.qxl.dk der kan de oftes købes for kr, 50-100, de er helt nye og tip top, der medfølger og cd-rom

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 27-09-06 08:24

Du kan bruge dette program fra Nokia og så er det gratis

http://www.nokia.dk/support/software/pcsuite.php

Og her kan du læse om din telefon og hvad du skal bruge

http://www.nokia.dk/support/software/featuressupported.php

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 27-09-06 08:27
Godkendelse af svar
Fra : susanne72

Dato : 29-09-06 21:04

Tak for svaret fusses.

Sonofon kundeservice sagde ellers, at det ikke på nogen måde var muligt, men du havde ret! Jeg fandt frem til et kabel, missionen lykkedes

Takker!

Susanne