/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
problemer med bærbar.
Fra : bpedersen
Vist : 367 gange
100 point
Dato : 26-09-06 19:00

Hej.

Jeg har lidt problemer med min zepto bærbar. Når jeg starter den på start-knappen, så er det ikke altid den startet. Der kommer kun lys i nogle af knapperne og skærmen forbliver sort (den reager ikke på noget før jeg genstarter den). Hvis jeg så genstarter den, så starter den. Somme tider går der måske 2 uger før den gør det igen.

Hvad er der galt???

Kommentar
Fra : myg

Dato : 26-09-06 19:38

Har du kontaktet Zepto. De plejer at være på pletten med service.
Selv ikke en Zepto er ufejlbarlig - kun næsten.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-09-06 20:23

Ja hvis der er garanti på så endelig benyt dig af det. Det er ikke let at komme med et konkret svar på dit problem, da det kan være mange ting

Kommentar
Fra : Fberg

Dato : 27-09-06 16:14

Tag batteriet ud og lad det køle af, sørg så for at der ikke er noget imellem det og kontakten i computeren. Sæt det i igen og tryk på start to gane. Så skulle den virke fremover

Kommentar
Fra : Fberg

Dato : 27-09-06 16:15

gflohg

Kommentar
Fra : bpedersen

Dato : 27-09-06 19:35

okay. er det noget du har prøvet: Hvad gør det at jeg trykker 2 gange på start?

Kommentar
Fra : ville5

Dato : 02-10-06 22:46

Levere den tilbage til forhandeleren med det samme, forklare problemet til dem!!!