/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Hvem vil gerne købe en ruhåret
Fra : Dieter
Vist : 745 gange
100 point
Dato : 26-09-06 16:41

Hej,
vi har et kuld ruhårede gravhundehvalpe : 1 han med den usædvanlige røde farve (meget eftertragtet ) og 2 vildfarvede tæver. Forældrene udstillingtophunde.
Er du interesseret kan du få adressen på vores hjemmeside og se alt muligt om vores topopdræt.

Med venlig hilsen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-09-06 19:51

Annoncer hører vist retteligt hjemme på www.dba.dk , gul&gratis og den slags steder!

Kommentar
Fra : 1stanley1

Dato : 27-09-06 06:51

Jeg ville gerne bede om adresse og pris

stan@mail.tdcadsl.dk

Accepteret svar
Fra : ampere

Modtaget 50 point
Dato : 27-09-06 09:30

Bare en opfordring! Skriv jeres mailadresseer i et privat indlæg, ellers kan de misbruges.

Mvh. Ampere

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 30-09-06 18:20

Tak for svaret ampere.