/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Robotstyret bibliotek
Fra : jomfruane
Vist : 551 gange
20 point
Dato : 26-09-06 12:47

Hej, er der nogen der kan hjælpe mig til at finde en producent af det system der transporterer og sorterer biblioteksbøger der er udstyret med RFID?

Jeg har brug for viden om hvordan det fungerer, tekniske tegninger og fotos af det i funktion.

Hæver pointmængden hvis der kommer brugbare svar.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 26-09-06 18:40
Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 26-09-06 18:41

Det er som sagt ikke RFID jeg mangler info om.

Kommentar
Fra : michaelholm

Dato : 26-09-06 19:00

Hej Ålborgenser,

Jeg tror det her link skulle kunne gøre det,
http://www.fkilogistex.com/
de sælger og udvikler i hvert fald systemet Library mate.

Her er et link mere, hvis du ikke kan finde vej,
http://www.fkilogistex.com/other/library-materials-handling/library-mate-check-in-kiosk/787/products.aspx

Ps. 81 points vil lune godt på kontoen

MVH Michael

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 26-09-06 19:45

Hej Bornhomer

Det er desværre ikke afleveringsuniten jeg mangler, men det transportbånd der kører bøgerne fra afleveringsautomaten til sorteringscentral og videre ud på plads.

Kommentar
Fra : michaelholm

Dato : 27-09-06 20:39

Hej igen,

Der er flere muligheder med hensyn til dit navn - den ene var at du måske kom fra Ålborg!
Den anden kunne være at du ... - nåh pyt med det.

Transportbånd hedder conveyor belt eller bare noget med conveyor på engelsk, har du prøvet at søge på dette sammen med rfid?
Du kunne måske også ringe til dem der laver systemet library mate og spørge dem, mon ikke de ved besked?

MVH Michael
PS. min mor er faktisk fra bornholm - så det var da lidt sjovt du lige valgte det

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 28-09-06 09:00

Min kæreste er faktisk fra Ålborg, men navn og stjernetegn er oprindelsen.

jeg har fået lidt hjælp fra en RFID producent og gennemtravler nu en masse materiale, bortset fra det så vil jeg bruge dine forslag efterfølgende og vender tilbage hvis det giver pote.

Kommentar
Fra : michaelholm

Dato : 28-09-06 21:09

Hej jomfruane,

Jeg er født d.20.09 så det er det samme her

Jeg håber du får held med at finde hvad du søger

MVH Michael

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 28-09-06 22:53

tak jomfrumichael, jeg knokler på med det

Annuller spørgsmålet
Fra : jomfruane

Dato : 19-12-06 08:14

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål