/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Skattejagten på www.tv2.dk
Fra : molly.sommer
Vist : 749 gange
100 point
Dato : 26-09-06 12:24

Er der nogen som har prøvet ? Man skal samle forskellige bogstaver. Jeg kan kun finde et A, hvad gør jeg forker ?

Molly

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-09-06 12:31

Jeg prøvede i går, der fandt jeg frem til "deal" I dag er det et andet ord.
Du skal søge på "alle" sider fra TV2.
"A" kan fremkomme flere gange, men det er ikke sikkert at det skal bruges mere end én gang.
Så held og lykke med at finde resten af bogstaverne

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 26-09-06 12:45

Der er også et R og et K
Jeannie

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 26-09-06 12:55

Du gør intet forkert, du har bare ikke været heldig at logge dig ind på en side, hvor en kuffert med et nyt bogstav blev åbnet.

Så fortsæt du bare

Kommentar
Fra : molly.sommer

Dato : 26-09-06 12:59

Har fundet ud af det. a ét skal ikke bruges, da det skal været en kuffert som åbner sig.
Molly

Godkendelse af svar
Fra : molly.sommer

Dato : 26-09-06 13:00

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-09-06 13:17

Det er jo godt, at du har fundet ud af det.
P.g.a dit spørgsmål søgte jeg igen, og fandt svaret (tror jeg nok) på dagens gåde.