/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
LEXMARK X1110 - Strømkabel ?
Fra : NegoZatoR
Vist : 757 gange
100 point
Dato : 25-09-06 19:15

Er der Nogen der kan hælpe med at finde et strømkable til En LEXMARK X 1110 Printer ? ..

Har haft den stående på et loft i noget id og ved ikk om min moster har fået smidt mit strømkable væk ? ..

totalt plat ..

men nu mangler jeg altså et kabel ..

Nogen der ved hvor man evt. kan købe et ? ..

På forhånd Tak ..

NegoZiatoR .. :D

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-09-06 21:03

Enhver butik der sælger elektriske apparater.

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 25-09-06 22:08
Kommentar
Fra : NegoZatoR

Dato : 25-09-06 23:50

Strømforsyning til printeren er et specielt et , ikke et alimidenligt et .. men sådan en stor firkant man sætter ind i den .. :S

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-09-06 06:04

Og en almindelig ledning.
Man bruger standardkomponenter.
Kom nu ud i byen og køb ledningen.

Kommentar
Fra : NegoZatoR

Dato : 26-09-06 19:32

er i sikre på det ? ..

det er altså som nævnt ikk bare et stræmforsygningskable som til computer ellerskærm .. etc.

?

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 26-09-06 20:26

Du har ret NegorZator

I manualen side 6 kan man se at det ikke bare er en almindelig ledning:

http://www.lexmark.com/publications/pdfs/x1100/dan/ug.pdf

Det betyder så nok også, at den bliver dyrere.
Lexmark må kunne fortælle dig prisen og hvor den kan fås. På "kontaktsiden" her er et link til printer support:

http://www.lexmark.dk/uncomplicate/sequentialem/home/0,7070,247481_2608_0_da,00.html

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-09-06 20:41

Netledningen som du spørger efter er ganske almindelig. Strømforsyningen er en helt anden sag.

Accepteret svar
Fra : pirt03

Modtaget 50 point
Dato : 26-09-06 20:50

Teil:

Sidder og studerer billedet i manualen. Du har ret i, at der tilsyneladende er tale om 2 ting: Den firkantede "kasse"; strømforsyning (?) OG en ledning til nettet. MEN hvis det er tilfældet er ledningen til nettet nu ikke helt almindelig.

Jeg har som det fremgår IKKE en Lexmark, har DU Teil?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-09-06 21:30

Jeg har haft med Lexmark at gøre. Det er en helt almindelig netledning.
2 X 0,75 m2

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-09-06 21:50
Godkendelse af svar
Fra : NegoZatoR

Dato : 05-11-06 03:02

Tak for svaret pirt03.