/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
Tysk hjælp
Fra : swingpigen
Vist : 467 gange
100 point
Dato : 25-09-06 18:55

Jeg har aldrig haft tysk. og nu har jeg tysk i 10. klasse :S

jeg har rigtig svært med at følge med, og så var det jeg tænkte at der måske var nogle gode sider på nettet hvor man kunne få noget hjælp eller nogle øvelser..

Så hvis der er nogle der kender nogle ville jeg blive meget glad..

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 25-09-06 19:10

du kan nok finde bedre hjælp her

http://www.studieportalen.dk/

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 25-09-06 21:57

Hej SwingPigen

En søgning på google.dk giver følgende muligheder:
http://www.google.dk/search?hl=da&q=tysk+%C3%B8velser&meta=

Prøv evt. denne side med øvelser: http://www2000185.thinkquest.dk/html/grammatik/ovelser.shtml

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 26-09-06 07:08

Nu ved ikke hvor i landet du bor, men hvis du kan så se tysk fjernsyn.
Det kan man lære meget tysk ved. Vores børn har altid set tysk fjernsyn fra de var helt små.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : swingpigen

Dato : 26-09-06 18:56

tak for jeres hjælp..

Jeg kan ikke se tysk fjernsyn, da jeg er på efterskole. og vi har ikke fjernsyn

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 26-09-06 19:04
Kommentar
Fra : Mushern

Dato : 01-10-06 12:34

Hej
Du kan også prøve på biblioteket. Der har de en del sprogundervisning på cd-rom.
Prøv evt. bibliotek.dk, her har du mulighed for at låne på næsten alle biblioteiker i danmark.
Mushern

Kommentar
Fra : Manster

Dato : 06-01-07 17:08

Jeg ved ikke om den her side kan hjælpe dig men den hedder www.gratisting.dk ude i venstrer side kan du se et sted at der står lektie hjælp der er nogle link's jeg selv har brugt

Håber du kan bruge det...

M.V.H Thomas(Manster)