/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hotmail / Outlook 2003
Fra : Coolio_Nic
Vist : 451 gange
50 point
Dato : 25-09-06 17:52

hvordan får jeg mit outlook til at modtage de mails som normalt bliver sendt til min hotmail??
for at gøre det endnu mere besværligt har jeg fået ændret min hotmail mail til noget andet som Feks hans@hotmail.com er blevet lavet om til hans@cybercity.dk .
hvad skal jeg gøre??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-09-06 18:10

det med adressen er du selv skyld i - formoder du har messenger og der har opgivet din cc adresse

hvorfor integrere hotmail egentlig - det er en glimrende webmail og spamfilteret holder meget skidt ude fra outlook

Kommentar
Fra : Nick10

Dato : 25-09-06 18:12

hva med express?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 25-09-06 18:27

Idag koster det pludselig penge at intergrere Hotmail med enten Outlook eller Express.

Få en Gmail konto istedet. Den er gratis og der er masser af plads og kan intergreres i begge. Der er en guide der lige kan køres så er opsætningen klaret i en ruf.

Du skal blot have en invitation fra en ven der har en Gmail konto i forvejen og kender du ikke nogen smider du bare din mail adresse til mig og du skal nok få en invitation

Kommentar
Fra : Nick10

Dato : 25-09-06 19:09

ok

Kommentar
Fra : Coolio_Nic

Dato : 28-09-06 19:24

den vil ikke godtage mit brugernavn og adgangskode??
hvad kan jeg gøre?