/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Navnet på transeksuel i Asien
Fra : Multiplayer
Vist : 945 gange
110 point
Dato : 25-09-06 01:11

Hejsa derude igen.

Jeg søger en der kan enten finde eller har forstand på transeksuelle i Asien. Jeg har gennem længere tid haft kontakt til en transeksuel fra Philippinerne.. Jeg har intet navn og jeg tror heller ikke alderen passer... Men jeg har et billede! - flere faktisk. Hvis nogen kan hjælpe mig, emailer jeg gerne billedet ud. Hun er i erotik/porno branchen og har været forundret over at jeg har taget kontakt til hende, uden at kende hende.. Det vidner måske om, at hun er kendt. Hendes codename er Erika, og hun er 19 år, da jeg ikke må få hendes rigtige navn at vide endnu.
Jeg vil bare gerne lige vide noget mere om hende, altså hvad hun laver, navn, men helst titler på film hun har lavet, før jeg kaster mig ud i det og måske udvikler forholdet. Det med en baggrund i måske pornofilm er ikke den bedste forudsætning, men hun er altså rigtig sød.
Forresten har jeg også hendes telefonnummer, hvis man da på Philippinerne har en database ligesom de gule sider, hvor man kan finde en person ud fra telefonniummeret.

Hvis nogen kan hjælpe mig, ville jeg virkelig sætte pris på det.
Den/dem der kan hjælpe får alle min point!

Mange tak til Kandu.dk og brugerne

Kommentar
Fra : Multiplayer

Dato : 25-09-06 01:20

Min email er: mikasabroe@hotmail.com - hvis man evt. vil undgå spammail, så skriv til mig først ik.

Kommentar
Fra : macau

Dato : 25-09-06 07:59

86124467 nummeret til en god psykolog i århus.....

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 25-09-06 09:52

sexulkliniken på rigshospitalet kan hjælp dig
Transsexuele i aisen er mere kent som ladyboys og det er meget naturto en transvistitter selv om de ogsåkan gøre det for en kvinde i deres bedvæelse og udsende
men forskelden ligger i at transvistitter ikke har bryster det har mange transsexuele i omr.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-09-06 10:43

Der er dette http://www.phonebookoftheworld.com/ men jeg tror det bliver meget meget svært
for dig at finde hende.

Så er der også www.alibaba.com næsten det samme som "vores" google

God week-end til dig

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-09-06 11:47

Citat
Det vidner måske om, at hun er kendt

Hvorpå bygger du den formodning, det betyder vel ikke at nogen er kendt, fordi man tilfældigvis får fat i et billede og et telefonnummer på en der alligevel ikke er det vedkommende giver sig ud for at være.

Citat
altså hvad hun laver

Det er du vel ikke i tvivl om hvad "hun" laver:

Citat
Hun er i erotik/porno branchen

Altså, hvis jeg forstår det ret, så er du forelsket i et billede (en illusion/fantasi) af en "han/hun-pornomodel-prostitueret-et-eller-andet" som du ikke kender alderen på, du ikke må vide hvad hedder men som kalder sig Erika....men lige så godt kan ske at være "Hallihalløj en mand i dametøj" og hedde "Holger", og befinder sig "et eller andet sted" i den anden ende af verden.........hvordan synes du lige selv det lyder

Sorry...jeg tror du lever i en fantasiverden og bygger luftkasteller på et meget tvivlsomt grundlag

thyfoon skrev:

Citat
Transsexuele i aisen er mere kent som ladyboys og det er meget naturto en transvistitter

Ja....starter som trækkerdreng i tidlig alder , og de der har figuren begynder så at "forvandle" sig/klæde sig ud så de ligner kvinder såfremt de finder ud af, at kunne tjene flere penge ved det.....tøj, makeup, parykker.

Nogen få, der formår at skrabe pengene sammen får så foretaget en kønsskifteoperation, men de fleste klarer sig med hormonbehandling der gør, at deres stemme bliver en pigestemme og de får bryster.....men stadig med "lille Holger" i behold.

Du kan ringe 113 hos TDC, det er udlandsoplysningen hvor du kan få at vide om der er registreret et navn på det pågældende telefonnummer.

Ellers må du jo bare en tur til Fillipinerne og besøge natklubber, bordeller og pornofilmstuder for at finde genstanden for din forelskelse....og så måske hvis du har penge nok, blive accepteret som "Hr Holger"

mvh dova

Kommentar
Fra : Knete