/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Gode priser på kamera
Fra : zxcvbnm1
Vist : 495 gange
50 point
Dato : 24-09-06 14:49

Jeg er i øjeblikkert ved at købe et Canon EOS 400D og har fået følgende tilbud:

Canon EOS 400 D inkl. 18-55 mm
Canon EF 55-200mm USM
Batterigreb BG-E3
Canon EOS samletaske
UV filter B&W MRC 52 mm, 2 stk..
CF kort 1 GB Extreme III
Pris: kr. 9.543,-

Er der nogen, der ved, om det kan købes billigere - eller skal jeg slå til.

PS. Er der nogen, der allerede nu har gjort sig erfaringer med Canons nye skud på stammen.

Med venlig hilsen

René

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-09-06 15:32
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-09-06 15:33
Kommentar
Fra : renekure

Dato : 24-09-06 15:40

Køb ikke hos Pixmania.com.

Jeg har rigtige dårlige erfaringer med dem.
Varer som iflg deres hjemmeside var på lager - var ikke på lager.
Ringede til dem jævnligt i 3 uger, og hver gang sagde de, at varen ville blive sendt samme dag - men det blev den ikke.

Så annullerede jeg ordren, men pengene havde allerede trukket på mit visa kort.
Der gik yderligere en måned inden jeg fik mine penge igen.

Så - Køb ikke hos Pixmania.com

Mvh René

Kommentar
Fra : zxcvbnm1

Dato : 24-09-06 16:04

Til fijala:Pixmania er for dyr. Hus, objektiver og batteriegreb løber langt over 9.500,00
Til renekure:Jeg har hørt lignende historier om Pixmania, så jge vil nok styre udenom dem.

Med venlig hilsen

René

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-09-06 16:05

Så har du da været uheldig for jeg har købt flere ting hos dem og de har været utrolig hurtige.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-09-06 16:08

Prisen tør jeg ikke udtale mig om, men:

Som renekure skriver:

Bliv langt væk fra Pixmania, det er et rigtigt skodfirma.

De var i TV's Forbrugerprogram for nyligt.
Rigtig mange mennesker er blevet snydt af dem, og de fleste af de varer de reklamerer med, har de alligevel ikke på lager.

M.h.t. erfaringer med kameraet:

www.fotokritik.dk

Der er et forum og et emne der hedder noget med teknik og udstyr.

Og du kan klikke ind på kameralisten derinde og finde den model, og se de billeder de forskellige der har anskaffet kameraet har taget med det og uploadet på siden.

mvh dova

Kommentar
Fra : zxcvbnm1

Dato : 24-09-06 16:25

Hej dova

Jeg kender godt www.fotokritik.dk - en rigtig god side med masser af flotte billeder. Der er også en snes stykker taget med 400D men desværre stadig ikke så mange kommentarer omkring selve kameraet.

Med venlig hilsen

René

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-09-06 16:53

Og ham her skal man også blive langt væk fra:

Folk bestiller, sender penge og modtager ingen ting.

Han bor ikke på den opgivne adresse, firmaet findes ikke, telefonnummeret er til en eller anden dame der reklamerer med seksuelle ydelser og IKKE sælger kameraer o.s.v.

http://www.shopagenten.dk/

Læs evt.

http://www.fotokritik.dk/forumvis.html?id3=21075&fid=1

mvh dova

Kommentar
Fra : 1003jeppe

Dato : 24-09-06 17:07

Hvis du vil vide noget om Cameraet kan du gå ind på denne side:
http://www.dpreview.com/articles/canoneos400d/ klik på indtruction og vælg emne
hilsen 1003jeppe

Kommentar
Fra : zxcvbnm1

Dato : 24-09-06 17:24

Til 1003jeppe:Jeg har været omkring dpreview - i øvrigt et rigtig godt site. Ellers tak for tippet.
Til dove: Tak for advarslen.

Med venlig hilsen
René