/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Runtime Error i OE
Fra : Camillasmoster
Vist : 531 gange
300 point
Dato : 24-09-06 12:04

Jeg har problemer med at få lov til at komme ind i OE.

Der kommer denne dialogboks frem:

Runtime Error!
Program:C:\Programmer\OE\msimn.e x e

This applikation has requested the Runtime to terminate it in an unusual way.
Please contact the applikation's suppurt team for more information.

Was ist denn das for en ding?

Har den noget med nylig fjernelse af msn at gøre?

Hanne

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-09-06 12:11
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-09-06 12:47

sikkerhedkopier og gendan
http://support.microsoft.com/?kbid=270670

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-09-06 12:51

Pyha, det var en ordentlig skovlfuld på én gang!

Hader, når jeg skal læse den slags - og ovenikøbet kunne forstå det......

Accepteret svar
Fra : pirt03

Modtaget 300 point
Dato : 24-09-06 13:46

Det med at finde enkelte manglende filer og få dem installeret er aldrig rigtig lykkedes for mig. Det smarteste du kan gøre er at geninstallere OE i stedet for at bruge tid på at lede efter en fil, installere den og opdage at det alligevel ikke virker:

Hvis du er ligeglad med dine mails og adresser kan du bare installere OE igen (se længere nede).
Hvis du IKKE er ligeglad så slipper du ikke for at læse om hvordan (som miritdk skriver):

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;270670

Hvis du bare vil have OE til at køre igen skulle geninstallation kunne gøres sådan: (Kræver at du har XP CDen)

http://66.249.93.104/search?q=cache:Rq00JNWmTBIJ:www.yoursite.dk/index.php%3Fsubaction%3Dshowfull%26id%3D1157362924%26archive%3D%26start_from%3D%26ucat%3D2%26+%22Nu+vil+den+geninstallere+alle+dine+filer+i+Outlook+Express+6.0%22&hl=da&gl=dk&ct=clnk&cd=1

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 24-09-06 20:30

Moster, brug bare det nederste råd som pirt lagde til dig. Jeg har gjort det flere gange, og du mister ikke noget ved at gøre det.

Hvis du vil være mere tryg ved det, så kan du lave backup af alle dine mails med dette lille gratis program http://www.staticbackup.com/purchase.php Bare installer det, og kør wizarden, så er det gjort.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-09-06 12:59

Jeg tror sq, the great Vinduespudser har repareret det...

Tusind tak til for hjælp fra flere sider!

Godkendelse af svar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-09-06 13:01

Tak for svaret pirt03.